Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@13:04:25 GMT

مرگ شوک آور هنرپیشه محبوب هندی در دبی + عکس

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۹۷۹۴/مرگ_شوک_آور_هنرپیشه_محبوب_هندی_در_دبی_عکس

مرگ ناگهانی هنرپیشه زن محبوب و موفق هندی هوادارانش را شوکه کرد. آفتاب‌‌نیوز : سری دیوی هنرپیشه نامدار هندی، در 54 سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت.
او بازیگری را در سن چهار سالگی آغاز و در دوره‌هایی جزو برترین بازیگران زن بود، سری دیوی در سال ۱۹۹۷ از این شغل کناره‌گیری کرد اما در سال 2012 با بازی در فیلم اینگلیش وینگلیش دوباره به سینما Cinema بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از طرف اعضای صنعت فیلم هند به عنوان یکی از مستعدترین بازیگران شناخته شده‌است.
«چلباز» و «ملکه مارها» از معروف ترین فیلم های او هستند.
او بنا به دلایل شخصی در بیست سال اخیر به شدت کم کار شده بود.
مرگ ناگهانی او طرفداران سینمای هند (بالیوود) را شوکه کرده است.
سری دیوی در حالی درگذشت که ساکن شهر دبی بود.
سری دیوی در آگوست 1963 متولد شده بود و ابتدا به دلیل لهجه خاصش چندان مورد توجه کارگردانان هندی قرار نداشت اما با استعداد خود موفق شد خود را در دل بالیوود جای کند.
رکنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۹۷۹۴/مرگ_شوک_آور_هنرپیشه_محبوب_هندی_در_دبی_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: