Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@19:17:29 GMT

پرواز دانشجوی نخبه بسیجی به دیار حق با هواپیمایی که دل به دنا زد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۹۸۱۳/پرواز_دانشجوی_نخبه_بسیجی_به_دیار_حق_با_هواپیمایی_که_دل_به_دنا_زد

پرواز دانشجوی نخبه بسیجی به دیار حق با هواپیمایی که دل به دنا زد

کوثر هردانی، دانشجوی پردیس کوثر دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد و از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بر اثر سانحه جانسوز سقوط هواپیمای تهران- یاسوج به دیار حق شتافت.

     به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هواپیمای تهران ـ. یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج شد و در منطقه سمیرم سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بنابراین گزارش، کوثر هردانی، دانشجوی پردیس کوثر دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد و از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بر اثر سانحه جانسوز سقوط هواپیمای تهران- یاسوج  به دیار حق شتافت.

کوثر هردانی متولد سال ۱۳۷۴ ساکن تهران دانشجوی ترم ۷ رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان مسئول سایبری فضای مجازی بسیج دانشجو و نخبه دانشگاهی بود.

وی از دانشجویان فعال اين دانشگاه بود و در زمینه وبلاگ نویسی و كارهای هنری فعالیت داشت دوستانش از خوش اخلاقی او می‌گویند و از اینکه بدون چشم داشتی به دانشجویان کمک می‌کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۹۸۱۳/پرواز_دانشجوی_نخبه_بسیجی_به_دیار_حق_با_هواپیمایی_که_دل_به_دنا_زد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: