Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:45:00 GMT

محدودیت‌ ترافیکی گرگان در شب‌های ماه محرم اعمال می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۹۸۱۵/محدودیت_ترافیکی_گرگان_در_شب_های_ماه_محرم_اعمال_می_شود

محدودیت‌ ترافیکی گرگان در شب‌های ماه محرم اعمال می‌شود

‍رئیس پلیس راهور شهرستان گرگان گفت: محدودیت‌های ترافیکی در شب‌های ماه محرم در برخی از مناطق سطح شهر گرگان اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان،عباس مهاجر بسطامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در شهر گرگان اظهار داشت: برای حفظ جان عزاداران حسینی و برگزاری منظم مراسم عزاداری ترافیک در شب‌های ماه محرم و در تاسوعا و عاشورای حسینی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این محدودیت در محدوده خیابان استاندارد و شهید مطهری اعمال می‌شود که این محدودیت‌ها از سمت میدان شهید مطهری به سمت میدان کریمی در محل پمپ بنزین به طرف جنوب، از سمت تقاطع بعثت به سمت خیابان شهید مطهری و از سمت تقاطع دانش به سمت بلوار کاشانی اعمال خواهد شد.

بسطامی به محدودیت‌های ترافیکی در چهارراه میدان گرگان هم اشاره کرد و خاطر نشان کرد: این محدودیت‌ها از سمت میدان وحدت به سمت چهارراه میدان، از سمت میدان سرخواجه به سمت چهارراه میدان، از سمت میدان مازندران به سمت چهارراه میدان و خیابان شهید رجایی از سه‌راهی میرکریم به سمت چهارراه میدان محدودیت‌ها را اجرا می‌کنیم و این محدودیت‌ها از حدود ساعت 8 شب اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور گرگان با بیان اینکه در ایام تاسوعا و عاشورا تمهیدات ترافیکی را به صورت ویژه اعمال می‌کنیم و در این مدت همه پرسنل انتظامی در آماده‌باش کامل هستند، افزود: در این مدت همه معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها را در نظر می‌گیریم و از تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها جلوگیری می‌کنیم.

رئیس پلیس راهور گرگان از مسئولان هیئات‌ها و دسته‌های مذهبی خواست تا برای نظم بخشی بهتر، افرادی را به عنوان انتظامات در نظر بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: در این شب‌ها مردم زیادی با لباس‌های مشکی تردد می‌کنند و نیاز است هم خود افراد و هم رانندگان توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

R41471/P1486/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۹۸۱۵/محدودیت_ترافیکی_گرگان_در_شب_های_ماه_محرم_اعمال_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: