Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@05:46:13 GMT

برگزاری سومین همایش استانی " کبوتر کوچه ما " در ارومیه+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۹۸۳۹/برگزاری_سومین_همایش_استانی_کبوتر_کوچه_ما_در_ارومیه_تصاویر

برگزاری سومین همایش استانی ' کبوتر کوچه ما ' در ارومیه+ تصاویر

به گزارش جواد زاهدی رئیس کمیته کودک و نوجوان دهه فجر آذربایجان غربی، امروز در سومین همایش " کبوتر کوچه ما " که در محل سالن شهید فرخی کانون برگزار شد؛ ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: سومین همایش استانی " کبوتر کوچه ما "  با محوریت باز روایی زندگی نامه شهدا از زبان کودکان و نوجوانان و با هدف آشنایی آنان با زندگی و رسالت شهدای انقلاب اسلامی و ترویج و اشاعه فرهنگ شهادت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زاهدی افزود: همایش " کبوتر کوچه ما " متفاوت تر از سایر همایش هاست چرا که کودکان و نوجوانان با راهنمایی مربیان در خصوص زندگی شهدایی که معرفی می کنند به تحقیق و پژوهش می پردازند وبا گردآوری عکس و نوشته  در قالب آثار هنری مانند کلیپ، فیلم، قصه گویی و پاورپوینت یک کار تحقیقاتی توأم با اجرا خلق کرده و ارائه می دهند.

وی گفت: این همایش برای گروه سنی 12 تا 17 سال می باشد و امسال 30 اثر از مراکز به دبیرخانه همایش " کبوتر کوچه ما "  رسید که 35 نفر از اعضا کانون بصورت انفرادی و گروهی آنها را کارکردند.

 به گفته زاهدی از کل اعضاء شرکت کنند در این همایش 28 نفر دختران عضو کانون می باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران آذربایجان غربی نیز در ایین همایش گفت : اثرگذار بودن همایش "کبوتر کوچه ما" در ترویج حوزه فرهنگ و شهادت ، بعنوان مهمترین برنامه و فعالیت کودکان و نوجوانان می باشد.

مهدی فعال مسکین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران آذربایجان غربی افزود: سومین همایش " کبوتر کوچه ما " به یاد امام و شهداء برای کودکان و نوجوانان رقم خورده است وبخاطر اثرگذار بودن و ماندگاری در ترویج حوزه فرهنگ و شهادت ، بعنوان مهمترین برنامه و فعالیت برای قشر کودک و نوجوان می باشد که توسط کانون پرورش فکری و کمیته کودک و نوجوان با تدبیر و هوشمندانه این هدف را پیگیری می شود.

فعال مسکین با اظهار اینکه برگزاری همایش " کبوتر کوچه ما " در سنوات گذشته موفق بوده و مورد استقبال بیشتر کودکان و نوجوانان قرار گرفته است، افزود: باید در این همایش از لحاظ عمقی و ابعاد معرفتی بیشتر تحقیق و پژوهش شود چرا که در این همایش فجر آفرینان وشهدای انقلاب اسلامی بعنوان الگو، هدف کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت:امسال چهلمین بهار آزادی را با اقتدار وسربلندی سپری می کنیم که هم برای ایران اسلامی نوید بخش می باشد و هم برای کشور هایی که بخصوص ملتهایی که آزاده هستند و چشم به انقلاب و تعالی و موفقیت روز افزون انقلاب دارند، که بحمدالله با رهبری حضرت امام (ره ) و بعد از آن بزرگوار، این مسیر توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای با اقتدار و شایستگی ادامه پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران آذربایجان غربی هدف از برگزاری این همایش را ایجاد پیوند بین نسل انقلاب با نسل چهارم و نسلهای بعد برشمرد که همانا اهداف و آرمانهای حضرت امام خمینی (ره)  و سیره نورانی شهدا می باشد که بحمدالله تحقق پیدامی یابد.

وی اضافه کرد: اگر امروز میزان آشنایی ما با شهدا در سطح پایین است نشان از نقص و کوتاهی از سوی متولیان می باشد که باید از طرف حوزه ایثار و شهادت بیشتربرای آشنایی و معرفی شهدا تلاش شود تا الگوهای ماندگار انقلاب از اوان انقلاب تا به امروز، بویژه دوران هشت سال دفاع مقدس را که سرشار از خاطرات و حماسه است را به کودکان و نوجوانان بشناسانیم تا پیوندی مناسب با نسل جدید ایجاد شود.

 

در پایان این همایش از 3 اثر برگزیده و 4 اثر شایسته تقدیر، تجلیل  شد.

انتهای پیام/ح

سومین همایش استانی " کبوتر کوچه ما " در ارومیه برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۹۸۳۹/برگزاری_سومین_همایش_استانی_کبوتر_کوچه_ما_در_ارومیه_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: