Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@08:28:56 GMT

اعزام ورزشکار کامیارانی به تورنمنت بین المللی پاورلیفتینگ گرجستان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۹۸۴۰/اعزام_ورزشکار_کامیارانی_به_تورنمنت_بین_المللی_پاورلیفتینگ_گرجستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: نوید یزدانی ورزشکار کامیارانی پس از اردوی آمادگی تیم ملی پاورلیفتینگ و پرس سینه بزرگسالان کشور به همراه ۲۳ ورزشکار از سراسر کشور، بامداد روز سوم اسفند به تورنمنت بین المللی گرجستان اعزام می‌شود.
حامد جولایی افزود: یزدانی در مسابقات پاورلیفتینگ انتخابی تیم ملی که مهرماه امسال برگزار شد توانست با اقتدار نشان طلا را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجتبی ملکی و مجید نظر خانی سرمربیگری و مربیگری اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ و پرس سینه کشور را برعهده دارند.
این رقابت ها ، روز‌های چهارم تا ششم اسفند در کشور گرجستان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۹۸۴۰/اعزام_ورزشکار_کامیارانی_به_تورنمنت_بین_المللی_پاورلیفتینگ_گرجستان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: