Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@08:24:16 GMT

خودداری ظریف از دست‌دادن با وزیر خارجه بلغارستان (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۱۰۲۷/خودداری_ظریف_از_دست_دادن_با_وزیر_خارجه_بلغارستان_عکس

‍‍‍‍‍‍

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر خود به اروپای شرقی شب گذشته وارد بلغارستان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی در اولین برنامه رسمی خود صبح امروز با آقای رومن رادف رئیس جمهور این کشور و سپس با بویکو بوریسف نخست وزیر بلغارستان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان، بعد از ظهر امروز در ادامه سفر خود به بلغارستان، برای پیگیری توافقات انجام شده در دیدارها با مقامات بلغاری و راههای عملی ساختن آنها، با کاترینا زاخاریئوا وزیر امور خارجه بلغارستان، دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار وزرای خارجه ایران و بلغارستان، ظریف از دست دادن با کاترینا زاخاریئوا وزیر زن بلغارستان خودداری کرد. در ادامه ویدئویی از این لحظه را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۱۰۲۷/خودداری_ظریف_از_دست_دادن_با_وزیر_خارجه_بلغارستان_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: