Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:13:58 GMT

توسعه کشت در زمین‌های بایر کشاورزی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۹۰۵۰/توسعه_کشت_در_زمین_های_بایر_کشاورزی

توسعه کشت در زمین‌های بایر کشاورزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی طاهری امیری مدیر جهاد کشاورزی نکا گفت: برای حفظ و حراست از عرصه‌های کشاورزی و تامین امنیت غذایی مردم، از ابتدای امسال تاکنون ۲۵۰ هزار مترمربع از اراضی بایر کشاورزی شهرستان نکا شناسایی و به چرخه تولید برگشت.

وی افزود: با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک، ۲۸ فقره سند به مساحت ۸۰۰ هزار مترمربع برای زمین‌های کشاورزی این شهرستان صادر و تحویل صاحبان ملک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/آ

رونق زمین‌های بایر در نکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۹۰۵۰/توسعه_کشت_در_زمین_های_بایر_کشاورزی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: