Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@09:41:43 GMT

‌کارت جدید آزمون استخدامی سازمان بازرسی کشور فردا منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۷۹۳۵/کارت_جدید_آزمون_استخدامی_سازمان_بازرسی_کشور_فردا_منتشر_می_شود

‌کارت جدید آزمون استخدامی سازمان بازرسی کشور فردا منتشر می‌شود

به گزارش ایسکانیوز اطلاعیه سازمان بازرسی کل کشور درباره تاریخ پرینت کارت جدید، محل رفع نقص کارت و زمان برگزاری آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی - تخصصی متقاضیان همکاری با سازمان بازرسی کل کشور در سال ۱۳۹۶ اعلام شد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۰۹/۳۰ در خصوص لغو آزمون مذکور بدلیل خطرات ناشی از زمین لرزه، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی ـ تخصصی متقاضیان همکاری با سازمان بازرسی کل کشور در سال ۱۳۹۶ می‌رساند که مقرر گردید این آزمون در بعدازظهر روز جمعه مورخ ۹۶/۱۰/۰۸ منحصراً در شهر تهران برگزار گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۱۳:۰۰ بعدازظهر آغاز و در‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن در‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف - نحوه و زمان پرینت کارت جدید شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت جدید و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۹۶/۱۰/۰۵ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. چنانچه داوطلبی موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص به شرح جدول بند «ج» ذیل مراجعه و نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به ثبت نام خود اقدام نماید. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند‌های ۱،۲،۴، ۵ و ۶ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کد ملی) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، ضروری است از کارت شرکت در آزمون کپی تهیه و صحیح مورد یا موارد اختلاف را با خط خوانا و بدون قلم خوردگی در بالای مورد یا موارد مذکور در روی فتوکپی کارت ورودی تهیه شده با خودکار قرمز بنویسید و مطابق ساعت، تاریخ و آدرس اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند.

۲-در صورتی که نسبت به بند ۳ (جنس) معترض می‌باشید، ضروری است مطابق ساعت، تاریخ و آدرس اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند.

۳- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می‌باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله؛ فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می‌باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد، بدیهی است در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت فوق قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج. - آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در روز پنجشنبه ۹۶/۱۰/۰۷ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص در دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در: تهران، خیابان انقلاب، میدان فردوسی (به سمت میدان انقلاب)، بن بست شاهرود مستقر خواهد شد.

د‍ ـ. تذکرهای مهم

۱- کارت‌های شرکت در آزمون پرینت شده قبلی برای آزمون مورخ ۹۶/۰۹/۳۰ از درجه اعتبار ساقط می‌باشد و داوطلبان می‌بایست نسبت به پرینت مجدد کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

۲-در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۳- شروع فرآیند برگزاری آزمون بعدازظهر از ساعت ۱۳:۰۰ (سیزده) می‌باشد.

۴- در ورودی ِحوزه‌های امتحانی آزمون رأس ساعت ۱۲:۳۰ (دوازده وسی دقیقه) ظهر بسته خواهد شد؛ لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن در‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۵- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۶- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رفتار خواهد شد.

700

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۷۹۳۵/کارت_جدید_آزمون_استخدامی_سازمان_بازرسی_کشور_فردا_منتشر_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: