Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@04:35:31 GMT

سینمای تایباد در لیست سینماهای کشور قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۸۲۰۸/سینمای_تایباد_در_لیست_سینماهای_کشور_قرار_گرفت

سینمای تایباد در لیست سینماهای کشور قرار گرفت

مدیر تنها سینمای تایباد گفت: سینما قدس تایباد به صورت رسمی در لیست سینماهای کشور قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر کریم زاده، مدیر سینماقدس تایباد صبح امروز در گفتگو با تایبادخبر عنوان کرد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده توسط شهردار هنردوست تایباد و پیگیری های انجام شده، سینما قدس تایباد از ۳۰ بهمن ماه ۹۶ به صورت رسمی در لیست سینماهای کشور قرار گرفت و در نامه ای از طرف سینما حرفه ای کشور به کانون موسسات پخش فیلم معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از این تاریخ به بعد شاهد نمایش فیلم های روز کشور در سینمای شهرمان خواهیم بود و در همین راستا از شب جمعه فیلم کمدی «دخترعمو پسرعمو» که در تمام کشور در حال نمایش است، در سینما قدس تایباد اکران خواهدشد.

 

کریم زاده ضمن اشاره به اینکه سینما و فیلم یک امر فرهنگی است، ابرازکرد: از تمامی مردم هنر دوست شهر عزیزمان تایباد دعوت می شود جهت تماشای فیلم فوق به سینما مراجعه نمایند.

 

مدیر تنها سیتمای تایباد گفت: سینما در جهان به عنوان یک صنعت فرهنگی شناخته می شود و برای تقویت این صنعت، حمایت مردم فرهنگ دوست و فرهنگ پرور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: پرداخت کمترین هزینه بلیط در تایباد  (پنج هزارتومان) می تواند علاوه بر حمایت فرهنگی از این هنر جهانی، موجبات ارائه خدمات بیشتر در این حوزه به شهروندان، و تهیه فیلم های روز را فراهم آورد.

 

در پایان این گفتگو مدیر سینما قدس تایباد از مردم و صاحب نظران خواست جهت تقویت فرهنگ سینما و فیلم دیدن، نظرات خود را به این مدیریت مستقر در ‌شهرداری تایباد ارائه نمایند.

 

لازم به ذکر است که سینمای تایباد در سال ۹۵ پس از سالها دوباره راه اندازی شد، اما فعالیت خود را از چندماه قبل بصورت جدی آغاز کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۸۲۰۸/سینمای_تایباد_در_لیست_سینماهای_کشور_قرار_گرفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: