Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@22:29:44 GMT

دستگیری اعضای باند شرور عامل شهادت کارکنان پلیس خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۳۸۶۴/دستگیری_اعضای_باند_شرور_عامل_شهادت_کارکنان_پلیس_خراسان_جنوبی

دستگیری اعضای باند شرور عامل شهادت کارکنان پلیس خراسان جنوبی

خبرگزاری میزان- عاملان شهادت ۲ تن از کارکنان پلیس خراسان جنوبی دستگیر شدند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، ۱۴ نفر از رابطان و عوامل اصلی شهادت شهید «محمد نایبی» و «هادی کاردیده» از کارکنان پلیس خراسان جنوبی دستگیر شدند و باند شرور به طور کامل منهدم شد.

همچنین سه قبضه اسحله سبک از چهار عامل اصلی شهادت این ۲ شهید نیروی انتظامی به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستوان یکم «محمد نائبی» مامور انتظامی هفتم آبان ماه در درگیری با اشرار مسلح در محدوده شهرستان خوسف و استوار یکم «هادی کاردیده» ۱۸ آذرماه امسال در درگیری با اشرار مسلح در منطقه حیدرآباد شهرستان نهبندان به شهادت رسید. 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۳۸۶۴/دستگیری_اعضای_باند_شرور_عامل_شهادت_کارکنان_پلیس_خراسان_جنوبی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: