Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@19:19:02 GMT

به وقت شام ، لاتاری و مصادره اکران نوروزی پردیس سینمایی بهمن سنندج

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۴۶۶۲/به_وقت_شام_لاتاری_و_مصادره_اکران_نوروزی_پردیس_سینمایی_بهمن_سنندج

به وقت شام ، لاتاری و مصادره اکران نوروزی پردیس سینمایی بهمن سنندج

رئیس حوزه هنری کردستان گفت: همزمان با بهترین سینما های ایران فیلم های « به وقت شام ، لاتاری و مصادره » و همچنین انیمیشن " آخرین اسرافیل " نوروز 97 در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می گردد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین مرادی رئیس حوزه هنری کردستان در گفتگو با  آفتاب دل اظهار کرد: پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان بزرگترین و مجهزترین پردیس سینمایی غرب کشور همزمان با سینما های مطرح کشور در ایام نوروز 97 میزبان فیلم " به وقت شام " ، " مصادره " ،  " لاتاری" انیمیشن آخرین اسرافیل و فیلشاه »  در سالن شماره 1 با گنجایش 569 صندلی ، سا لن شماره 2  با گنجایش  130 صندلی و سالن شماره 3 با گنجایش 60 صندلی  می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی گفت:  فیلم‌های " به وقت شام"حاتمی‌کیا به وقت شام فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال ۱۳۹۶ می‌باشد که در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در ۸ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و توانست ۳ سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی و بهترین صداگذاری را دریافت کند.


وی گفت: فیلم «مصادره » به کارگردانی مهران احمدی یک کمدی قصه‌گو است. این فیلم از دهه ۵۰ آغاز می‌شود و داستان یک ساواکی با بازی رضا عطاران است که درگیر ماجراهایی می‌شود. این نخستین حضور مهران احمدی به عنوان کارگردان در سینما می‌باشد.

 


 وی همچنین به خلاصه داستان فیلم لاتاری که به موضوع قاچاق دختران ایرانی به کشور های حاشیه خلیج فارس میپردازد اشاره کرد و گفت:لاتاری فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان، نویسندگی ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در جشنواره ۳۶ فجر سال ۱۳۹۶ حضور داشت و در بخش جلوه های ویژه بصری کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره شد.


وی گفت : این فیلم ها در در سکانس های 10 ، 14 ، 16 ، 18 و 20 نمایش داده می شود .

 

مرادی با دعوت از علاقه مندان جهت دیدن این سه  فیلم  خاطر نشان کرد:  امیدواریم در این ایام بتوانیم میزبان شایسته ای برای مهمانان عزیز در بزرگترین پردیس سینمایی غرب کشور  باشیم .


گفتنی است؛ پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی غرب کشور با سه سالن سینمایی، گالری، کلاس های آموزشی، کافی شاپ و دیگرفضاهای جانبی با امکان پخش دالبی و سیستم های پیشرفته سرمایشی و گرمایشی در سننددج با تعداد ۷۵۹ صندلی با مدیریت امین مرادی رئیس حوزه ی هنری استان کردستان ، مدیر توانمند بومی به ارائه خدمت می پردازد.

 

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۴۶۶۲/به_وقت_شام_لاتاری_و_مصادره_اکران_نوروزی_پردیس_سینمایی_بهمن_سنندج را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: