Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@05:55:43 GMT

گروه همدلان نی ریز رقم زننده لحظاتی شاد به همراه اقدامات خیرخواهانه

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۴۹۱۲/گروه_همدلان_نی_ریز_رقم_زننده_لحظاتی_شاد_به_همراه_اقدامات_خیرخواهانه

گروه همدلان نی ریز رقم زننده لحظاتی شاد به همراه اقدامات خیرخواهانه

مسوول گروه همدلان شهرستان نی ریز از صرف درآمدهای کسب شده از برنامه های مختلف هنری در امور خیر و کمک به خانواده های زندانیان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ جنگ شادی نیسم مهر در سالن فرهنگ و ارشاد به منظور حمایت از خانواده های زندانیان برگزار شد.

محسن فردوسیمسوول گروه همدلان شهرستان نی ریز در گفت و گو با خبرنگار نبض نی ریز گفت:گروه همدلان شهرستان نی ریز باهدف انجام امور خیر به مدت 2سال است که فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این گروه هر گونه هزینه ای که از برنامه های مختلف هنری بدست می اورد؛ در امور خیر صرف می کند.


محسن فردوسی در ادامه خاطرنشان کرد: در گروه همدلان از همه صنف ازجمله هنرمند، شعبده باز و.... حضوردارند که همه با هدف مشترک در این گروه فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: در اجرای این برنامه تمام هنرمندانی که هنرنمایی می کنند به دعوت این گروه در برنامه حضور دارند و هیچ یک از این هنرمندان مبلغی را برای اجرای برنامه دریافت نکرده اند.

مسوول گروه همدلان شهرستان نی ریز از همکاری مسوول اداره فرهنگ و ارشادو انجمن موسیقی شهرستان نی ریز تشکر و خواستار همکاری گروه نمایش با گروه همدلان در چنین برنامه هایی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۴۹۱۲/گروه_همدلان_نی_ریز_رقم_زننده_لحظاتی_شاد_به_همراه_اقدامات_خیرخواهانه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: