Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@14:58:51 GMT

ضرورت یکپارچه‌سازی فعالیت‌های بانوان در سطح شهرقدس

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۵۱۴۶/ضرورت_یکپارچه_سازی_فعالیت_های_بانوان_در_سطح_شهرقدس

ضرورت یکپارچه‌سازی فعالیت‌های بانوان در سطح شهرقدس

رئیس کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شورای اسلامی شهر قدس از برگزاری اولین جلسه تخصصی کارگروه بانوان در شورای اسلامی شهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر ؛ بنفشه رفیعی ، رئیس کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شورای اسلامی شهر قدس ساعتی قبل در جمع بانوان نخبه این شهرستان اظهار داشت: در راستای شناسایی مسائل و مشکلات زنان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تلاش برای حل مشکلات و توانمندسازی بانوان شهرستان نخستین جلسه تخصصی کارگروه بانوان با حضور مسئول امور بانوان فرمانداری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر و جمعی از بانوان فعال شهرستان در شورای اسلامی شهر قدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حضور وسیع بانوان در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به‌عنوان نیروهای فعال امری و تاثیرگذار بسیار مطلوب است و کمیسیون فرهنگی و امور بانوان در دوره پنجم شورای اسلامی شهر به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد.

 

 

رئیس کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شورای اسلامی شهر قدس بر ضرورت یکپارچه‌سازی فعالیت‌های بانوان در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر مجموعه اقدامات و فعالیت‌هایی که برای بانوان در سطح ادارات و خانواده‌های صورت می‌پذیرد از سازماندهی و انسجام کافی برخوردار نیست که امیدواریم با برگزاری جلسات تخصصی در کارگروه‌های مختلف این مشکل را برطرف کنیم.

 

 

رفیعی تصریح کرد: هموار شدن مسیر توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه کشور در گرو فرهنگ‌سازی در میان تمام اقشار جامعه از جمله زنان است و بانوان ما باید بپذیرند که شهر، استان، کشور و حتی جهان خانه‌های بزرگتر ایشان است و همانطور که این قشر در خانه های خود به عنوان همسر و مادری لایق و کاردان به ایفای نقش میپردازند، در عرصه های سیاسی و اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی  نیز نسبت حضور پر رنگ داشته باشند.

 

 

وی اظهار داشت : سازمان های مردم نهاد فرهنگی –اجتماعی زنان در سطح شهرستان قدس باید تبدیل به کانونی برای فعالیت سازمان های مردم نهاد مرتبط با امور زنان و خانواده تبدیل شوند. تا فعالیت آن‌ها منسجم‌تر شود و به‌صورت هدفمند تربه مسائل مربوط به زنان بپردازد.

 

  گفتنی است، در ادامه این جلسه بانوان فعال شهرستان به بیان دیدگا ها،نقطه نظرات و فعالیتهای حوزه مسئولیتی خود پرداختند و بازدید میدانی  از کارگاه خود اشتغالی بانوان در مجتمع تجاری قدس و بررسی روند اجرایی پروژه پارک بانوان و میزان پیشرفت آن از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.  

 

وی اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد فرهنگی - اجتماعی زنان در سطح شهرستان قدس باید تبدیل به کانونی برای فعالیت سازمان های مردم نهاد مرتبط با امور زنان و خانواده تبدیل شوند.تا فعالیت آن‌ها منسجم تر شود و به‌صورت هدفمندتر به مسائل مربوط به زنان بپردازد.

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه بانوان فعال شهرستان به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و فعالیت‌های حوزه مسئولیتی خود پرداختند.   بازدید میدانی از کارگاه خود اشتغالی بانوان در مجتمع تجاری قدس و بررسی روند اجرایی پروژه پارک بانوان و میزان پیشرفت آن از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۵۱۴۶/ضرورت_یکپارچه_سازی_فعالیت_های_بانوان_در_سطح_شهرقدس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: