Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@15:36:33 GMT

اینجا به من آقای خاص نمی‌گویند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۸۹۸۶/اینجا_به_من_آقای_خاص_نمی_گویند

اینجا به من آقای خاص نمی‌گویند

به گزارش ایلنا، در شهر ستوبال، زادگاه مربی منچستریونایتد، خیابانی به افتخار او نامگذاری شده است. مردم این شهر پرتغال به این ترتیب از یکی از مشهورترین افراد شهرشان قدردانی کرده‌اند.

مقامات محلی می‌گویند که نام خیابان روا دا سائوده را به آونیدا ژوزه مورینیو تغییر داده‌اند تا به این ترتیب دستاوردهای این مربی 54 ساله در فوتبال را ستایش کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی سابق چلسی و رئال مادرید گفته که از این تصمیم خوشحال است و احساس فروتنی می‌کند.

او می‌گوید: «ستوبال تنها شهری است که در آن احساس می‌کنم خودم هستم. یعنی زه. زه‌ماریو. جایی که مردم با من طبیعی رفتار می‌کنند و احساس خوبی به من می‌دهند.»

او می‌گوید: «من به شکل خالصی ستوبالی هستم، با همه کیفیت‌ها و نقص‌هایم. این افتخار باعث انگیزش من است. من به ستوبال آمده‌ام چون عاشق ستوبال هستم و چون دوستانم به من می‌گویند زه (لقب پرتغالی مورینیو زه‌ماریو است) و آنها این چرندیات آقای خاص و اینها را نمی‌گویند.»

ماریا داس‌دورس میرا، شهردار ستوبال هم از مورینیو ستایش کرد. او گفت:« مورینیو پسر ستوبال، مردی در سطح دنیا و شخصیتی جهانی است و یکی از آنهایی است که اهالی ستوبال را سرشار از غرور می‌کند، چون واقعا خاص است. او استعدادی خاص است و عشقی خاص به سرزمینش دارد.»

شهرداری ستوبال در سال 2013 تصمیم گرفت که یک خیابان را به نام مورینیو کند. این کار به افتخار سالگرد 50سالگی تولد او انجام شد و اکنون اجرایی شده است. زمانی که از مورینیو پرسیدند که آیا روزی به این شهر برمی‌گردد، او گفت: «نمی‌دانم که پس از فوتبال چه خواهم کرد. من پیگیر زندگی فرزندان و نوه‌هایم خواهم بود اما ستوبال همیشه خانه ماست.»

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۸۹۸۶/اینجا_به_من_آقای_خاص_نمی_گویند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: