Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@05:53:17 GMT

شخم زدن صنعت داخلی تراکتور با واردات + صوت

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۰۸۸۰/شخم_زدن_صنعت_داخلی_تراکتور_با_واردات_صوت

شخم زدن صنعت داخلی تراکتور با واردات + صوت

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع کاهش ظرفیت تولید تراکتور در داخل کشور به میزان ۵۰ درصد به دلیل واردات این محصول از خارج پرداخته است.
خاطرنشان می‌شود رهبر معظم انقلاب هفته گذشته بر لزوم اجرای برنامه‌ای ۱۰ ساله برای تغییر رویکرد صنعت از مونتاژ به نوآوری تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

چوب واردات بین چرخ‌های صنعت تراکتورسازی + صوت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۰۸۸۰/شخم_زدن_صنعت_داخلی_تراکتور_با_واردات_صوت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: