Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:26:05 GMT

مراسم اعتکاف در ۱۴ مسجد ملارد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۰۸۸۶/مراسم_اعتکاف_در_۱۴_مسجد_ملارد_برگزار_می_شود

مراسم اعتکاف در ۱۴ مسجد ملارد برگزار می‌شود

ملارد- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد گفت: مراسم معنوی اعتکاف امسال در ۱۴ مسجد ملارد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ ناصر حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شهرستان ملارد همه‌ساله میزان معتکفان شرکت‌کننده در مراسم معنوی اعتکاف افزایش می‌یابد و نیاز به امکانات بیشتری برای برگزاری این مراسم وجود دارد و امسال هم یک مسجد به تعداد مساجد برگزار کننده اعتکاف افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ارائه گزارشی از اقدامات سال گذشته این ستاد در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف افزود: سال گذشته در ۱۳ مسجد سطح شهرستان ملارد تعداد یک هزار و ۷۶۵ نفر در مراسم اعتکاف شرکت کردند که اکثریت آن ها خانم ها و از تمامی اقشار و گروه‌های سنی مختلف بودند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد بیان کرد: امسال با افزوده شدن یک مسجد به تعداد مساجد برگزار کننده اعتکاف، تعداد این مساجد به ۱۴ عدد رسید.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که تعداد ثبت نام کنندگان مراسم معنوی اعتکاف در سالجاری نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

حیدری افزود: ثبت‌نام از علاقه‌مندان به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف امسال شهرستان ملارد از ۱۶ فروردین‌ماه آغاز می‌شود و نحوه ثبت نام بر عهده خود مساجد برگزار کننده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد با اشاره به اینکه به دنبال بالا بردن کیفیت برگزاری مراسم اعتکاف در این شهرستان هستیم، ادامه داد: اعتکاف بهترین فرصت برای رسیدن به سعادت و کمال و پرورش روح و جسم انسان است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۰۸۸۶/مراسم_اعتکاف_در_۱۴_مسجد_ملارد_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: