Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@13:17:48 GMT

خرابکاری شبانه نایک و فروش پیراهن بارسلونایی کوتینیو (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۰۹۳۲/خرابکاری_شبانه_نایک_و_فروش_پیراهن_بارسلونایی_کوتینیو_عکس

خرابکاری شبانه نایک و فروش پیراهن بارسلونایی کوتینیو (عکس)

به گزارش ایلنا، یکی از مطرح ترین کمپانی‌های تولید البسه ورزشی که اسپانسر باشگاه بارسلونا هم هست شب گذشته متنی را در سایت رسمی‌اش منتشر کرد که انتقال فیلیپ کوتینیو به لالیگا را نهایی کرد.

نایک در قسمت سفارش تبلیغات کیت 2017-18 بارسلونا نوشت: فیلیپ کوتینیو آماده است تا نیوکمپ را روشن کند. پیراهن فصل آینده را با نام جادوگر بر روی آن دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شخصی سازی شخصی رایگان تنها تا تاریخ 6 ژانویه در دسترس است.

چند ساعت بعد این متن حذف شد و هنوز مشخص نشده است که آیا این یک خرابکاری از سوی سایت یا هک آنلاین بوده است.

هافبک برزیلی لیورپول که از تابستان مورد توجه بارسلونا قرار دارد طبق گفته اکثر رسانه‌های اروپایی تا پایان ماه ژانویه با مبلغ 125 میلیون یورو به کاتالان‌ها می‌پیوندد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۰۹۳۲/خرابکاری_شبانه_نایک_و_فروش_پیراهن_بارسلونایی_کوتینیو_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: