Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@18:32:43 GMT

واکنش رشیدپور به حواشی های اخیر برنامه هفت/ اگر در دهانم میزدند، دستشان را می‌بوسیدم!

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۲۳۸۳/واکنش_رشیدپور_به_حواشی_های_اخیر_برنامه_هفت_اگر_در_دهانم_میزدند_دستشان_را_می_بوسیدم

واکنش رشیدپور به حواشی های اخیر برنامه هفت/ اگر در دهانم میزدند، دستشان را می‌بوسیدم!

رکنا: پس از درخواست هادی حجازی‌فر بازیگر "لاتاری"، از کارگردان این فیلم برای با پشت دست زدن به دهن رضا رشیدپور، مجری برنامه "هفت"، مهدویان کارگردان این فیلم، با ارسال کامنتی زیر این پست حجازی‌فر، از با پشت دست نزدن، ابراز تاسف کرد.

پس از این ماجرا، پیش رشیدپور، در برنامه هفت، در پاسخ به سوال به نظر از پیش طراحی‌شده‌ی امیرعباس صباغ خبرنگار برنامه‌اش، گفت این جا نشسته تا از "مهربانی" و "آرامش" بگوید! و پس از چند انتقاد غیرمستقیم از مهدویان، (و یادآوری استفاده‌اش از کلمه "طویله"!)، گفت کاش در برنامه این پشت دستی را خورده بود، تا دست طرف را می‌بوسید!

کافه سینما Cinema پیش از این هشدار داده بود که مجری که کارش این نیست، با نشستن روی این صندلی، تحقیر خواهد شد، که تحقیر شدن سازمان متبوع‌اش را هم به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۲۳۸۳/واکنش_رشیدپور_به_حواشی_های_اخیر_برنامه_هفت_اگر_در_دهانم_میزدند_دستشان_را_می_بوسیدم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: