Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@08:45:55 GMT

سوددهی بانک صادرات ایران از جمله اهداف اصلی است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۳۷۴۰/سوددهی_بانک_صادرات_ایران_از_جمله_اهداف_اصلی_است


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، پرویز مقدسی عضو جدید هیأت‌مدیره بانک صادرات گفت: ایران به مدت ۷ سال و نیم در بانک صادرات ایران خدمت کرده‌ام و این بانک را به خوبی می‌شناسم. کارکنان بسیار متعصبی دارد.
سعی می‌کنیم برنامه‌های تعریف شده آقای دکتر صیدی، به خوبی محقق شود و بانک به زودی به سوددهی برسد و انشاءالله همه مردم ایران از خدمات بانک صادرات ایران که از جمله بانک‌های پیشرو در نظام بانکی کشور بوده و هست، بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۷۴۰/سوددهی_بانک_صادرات_ایران_از_جمله_اهداف_اصلی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: