Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@21:03:21 GMT

برداشت گل نرگس در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۸۸۸۸/برداشت_گل_نرگس_در_خراسان_جنوبی

برداشت گل نرگس در خراسان جنوبی

برداشت گل نرگس از مزارع این محصول در خراسان جنوبی آغاز شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان گفت: از  32 هکتار از سطح زیرکشت گل نرگس در استان  26 هکتار بارور و 6 هکتار غیربارور است.

آقای عصمتی پور پیش بینی کرد: 13.5 میلیون شاخه گل نرگس از اراضی زیرکشت این محصول در استان برداشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تعداد بهره برداران پرورش گل نرگس در استان را 640 نفر عنوان کرد و افزود: با برداشت این محصولات 3 میلیارد و 375 میلیون تومان درآمد عاید بهره برداران می شود.
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان گفت: قطب تولید گل نرگس در خراسان جنوبی با 21 هکتار سطح زیرکشت به شهرستان خوسف اختصاص دارد که 15 هکتار آن بارور است.
گل نرگس تولید شده علاوه بر مصرف در داخل استان به استانهای خراسان رضوی ، تهران و زاهدان نیز ارسال می شود .
برداشت گل نرگس در خراسان جنوبی تا اسفند ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۸۸۸۸/برداشت_گل_نرگس_در_خراسان_جنوبی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: