Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-03-29@08:16:15 GMT

لغو مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش مازندران

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۹۵۰۸/لغو_مراسم_معارفه_سرپرست_جدید_آموزش_و_پرورش_مازندران

عسکری نیکزاد عید 97 را با سمت سرپرستی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران جشن نمی‌گیرد. به گزارش بلاغ، براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود امروز مراسم معارفه سرپرست جدید اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شود.

اما بنا به دلائل نامعلومی این برنامه در حال حاضر لغو شد و انتخاب عسکری نیکزاد به عنوان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش در حاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فاصله تایید تا لغو سرپرستی نیکزاد بسیار کوتاه بوده و پس از معرفی چند ساعته وی در فضای مجازی پس از مدت کوتاهی خبر لغو مراسم معارفه نیز منتشر شده است و نیکزاد در مدت کوتاهی در فضای مجازی سرپرستی اداره‌کلی آموزش و پرورش را برعهده گرفت و پس از آن در مدت کوتاهی هم حکم مسئولیتش لغو شده است.

انتظار است متولیان آموزشی در ارتباط با مطرح شدن و حتی لغو آن توضیحاتی ارائه دهند.

با توجه به لغو این مراسم سایه قاسمی به عنوان مدیرکلی آموزش و پرورش مازندران در عید سال 96 در این مجموعه همچنان وجود دارد و عید سال 97 را هم به عنوان مدیرکل سپری می‌کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۹۵۰۸/لغو_مراسم_معارفه_سرپرست_جدید_آموزش_و_پرورش_مازندران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: