Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@10:42:22 GMT

شجریان را دیگر بر سر بازار نیاورید!

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۹۸۷۸/شجریان_را_دیگر_بر_سر_بازار_نیاورید

شجریان را دیگر بر سر بازار نیاورید!

روزنامه سازندگی امروز در صفحه اول خود با جمله «گزارش از وضعیت جسمی محمدرضا شجریان» خبر از آخرین وضعیت جسمانی استاد شجریان داده است. اما با کمال شگفتی، هیچ خبری دراین روزنامه درباره وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان وجود ندارد.⁣

ایران آنلاین /تنها یک جمله در همان صفحه اول مبنی بر این موضوع  که «فیزیوتراپ‌ها سرگرم درمان تکلم استاد هستند» و یک جمله در صفحه آخر «او [استاد شجریان] مدتی است  مشغول پرتودرمانی است برای از بین بردن سلول‌های سرطانی و این به بافت سالم مغز هم آسیب زده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین دو خبر هم بدون منبع آمده‌اند. الباقی مطالب این روزنامه درباره استاد شجریان، یادداشت‌های تلفنی و ذکر خاطره و ستایش از استاد است. این درحالی است که عکس تمام صفحه استاد شجریان نوید گزارشی تحقیقی یا میدانی یا دست کم، گزارشی پشت‌میزی درباره آخرین وضعیت این چهره هنری را می‌داد.

در روزنامه‌نگاری عبارتی وجود دارد به اسم «خبرهای تک‌جمله‌ای» که ناظر است بر تیترهای روزنامه‌های زرد درباره سلبریتی‌ها که اغلب محتوا و گزارشی بیشتر از تیتر ندارند. یک تیتر تند و یک عکس از سلبریتی کافی است!

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۹۸۷۸/شجریان_را_دیگر_بر_سر_بازار_نیاورید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: