Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:11:28 GMT

قیمت میوه شب عید در زنجان افزیش نمی یابد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۹۸۹۰/قیمت_میوه_شب_عید_در_زنجان_افزیش_نمی_یابد

قیمت میوه شب عید در زنجان افزیش نمی یابد

زنجان – ایرنا – رئیس اتحادیه میوه فروشان شهرستان زنجان اعلام کرد: قیمت سیب و پرتقال شب عید در این شهرستان هیچ افزایشی نخواهد داشت و واردات میوه از خارج نداریم.

سید مرتضی هاشمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به اندازه نیاز شهرستان زنجان میوه موجود است و هیچ واردات میوه ای بر خلاف سال گذشته انجام نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، سیب و پرتقال شب عید از استان های مازندران، آذربایجان غربی و استان زنجان وارد بازار میوه و تره بار شهرستان می شود.
رئیس اتحادیه میوه فروشان شهرستان زنجان گفت: مواقعی که میوه کم و تقاضا زیاد باشد قیمت میوه افزایش می یابد که امسال برای شب عید کمبودی وجود ندارد.
به گفته هاشمی، در حال حاضر پرتقال تامسون ممتاز کیلویی 23 هزار ریال، درجه یک از 20 هزار ریال تا 18 هزار ریال در میدان میوه و تره بار به فروش می رسد.
وی، قیمت سیب درختی قرمز ممتاز را 25 هزار ریال، سیب سفید 30 هزار ریال و سیب درجه یک را بین 20 هزار تا 30 هزار ریال اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، سالانه تعاون روستایی استان زنجان میوه های شب عید را با قیمت مصوب در سطح استان زنجان توزیع می کند که میوه مورد نیاز امسال نیز خریداری و ذخیره شده که از نیمه دوم اسفند توزیع آن در 60 غرفه استان آغاز خواهد شد.
برای شب عید سال گذشته بیش از 2 هزار تن سیب و پرتقال در 71 غرفه توزیع شد که از این تعداد 40 غرفه در سطح شهر زنجان و 31 غرفه دیگر نیز در سایر شهرستان های این استان بود.
سال گذشته قیمت هر کیلوگرم سیب با 29 هزار و 500 ریال و پرتقال نیز با 39 هزار ریال تعیین شده بود.
7325/6085

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۹۸۹۰/قیمت_میوه_شب_عید_در_زنجان_افزیش_نمی_یابد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: