Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@09:56:38 GMT

با شهامت می‌گویم که روسای فدراسیون‌ها را دعوت کرده بودم/ به دنبال ایجاد شفافیت در انتخابات کمیته ملی المپیک هستم

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۰۴۶۳/با_شهامت_می_گویم_که_روسای_فدراسیون_ها_را_دعوت_کرده_بودم_به_دنبال_ایجاد_شفافیت_در_انتخابات_کمیته_ملی_المپیک_هستم

با شهامت می‌گویم که روسای فدراسیون‌ها را دعوت کرده بودم/ به دنبال ایجاد شفافیت در انتخابات کمیته ملی المپیک هستم

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: هدفم از دعوت از روسای فدراسیون‌ها، ایجاد شفافیت در انتخابات کمیته ملی المپیک بود تا سوء تفاهم‌هایی که وجود دارد برطرف شود.

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص این که گفته شده وی روسای فدراسیون‌های ورزشی را به یک ضیافت دعوت کرده اظهار داشت: اول این که من کاندیدای دبیر کلی کمته ملی المپیک هستم و شائبه‌هایی درباره مهندسی انتخابات این کمیته شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین از روسای فدراسیون‌های عضو مجمع کمیته ملی المپیک دعوت کردم در یک نشست هم‌اندیشی شرکت کنند و هدفم از بریایی این نشست، ایجاد شفافیت در انتخابات کمیته بود تا سوء تفاهم‌هایی که وجود دارد برطرف شود.

وی ادامه داد: البته برخی از اعضای مجمع به خاطر ملاحظاتی به من گفتند که جلسه به صورت گروهی نباشد و من هم قبول کردم.  احتمالا نظارت‌هایی روی این انتخابات انجام خواهد شد اما من همچنان تلاش‌هایم را برای ایجاد شفافیت در انتخابات خواهم کرد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: شایعاتی که گفته شد مبنی بر این که من به دنبال خرید ای هستم هم کم‌لطفی‌هایی است که برخی‌ها عنوان کردند چون شخصیت اعضای مجمع آنقد بالا است که به خودم اجازه نمی دهم چنین پیشنهادهای بدهم.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم انتخابات خوبی داشته باشیم. من با برنامه ورود کردم و امیدوارم اعضای مجمع هم بر اساس برنامه نامزدها رای بدهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۰۴۶۳/با_شهامت_می_گویم_که_روسای_فدراسیون_ها_را_دعوت_کرده_بودم_به_دنبال_ایجاد_شفافیت_در_انتخابات_کمیته_ملی_المپیک_هستم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: