Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@09:25:12 GMT

شعب کشیک پست بانک در نوروزی 97 اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۱۵۱۱/شعب_کشیک_پست_بانک_در_نوروزی_۹۷_اعلام_شد

شعب کشیک پست بانک در نوروزی 97 اعلام شد

پول‌نیوز - ساعات کار شعب پست‌ بانک‌ ایران در ایام پایانی سال 96 و تعطیلات نوروزی اعلام و آماده خدمت‌ رسانی به هموطنان در سراسر کشور می‌باشد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،  بنابر اعلام اداره‌کل امور شعب و بازاریابی؛ شعب این بانک در اسفندماه سال‌جاری از دوازدهم لغایت بیست و هفتم در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 16 و روزهای پنجشنبه نیز از ساعت 7 و 30دقیقه تا 14 و درسطح شعب استان تهران نیز طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 لغایت 16 و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 تا ساعت 14 آماده خدمت‌رسانی به هموطنان می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باجه‌های خدمات بانکی نیز طی این ایام از ساعت 8 لغایت 13 آماده خدمت‌رسانی هستند.

بنابراین گزارش: ساعات کار شعب این بانک در روز بیست‌و‌هشتم اسفندماه درسطح مراکز استان‌ها و شعب شهرستان‌ها از ساعت 7و30 دقیقه لغایت ساعت 16 و شعب استان تهران نیز از ساعت 8 لغایت 16 و روز بیست و نهم اسفندماه 1396تعطیل می‌باشد. البته باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی در روز بیست‌و‌هشتم اسفندماه از ساعت 8 لغایت 13 آماده خدمت‌رسانی هستند و بیست‌و‌نهم اسفندماه تعطیل می‌باشند.

همچنین در تعطیلات نوروزی سال 1397 شعب این بانک چهارم فروردین‌ماه از ساعت 9 الی 12 آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی نیز طی این روزها تعطیل می‌باشند.

گفتنی است: برای رفع مشکلات احتمالی شعب و دستگا‌های خودپرداز(ATM) گروه امداد (HELP DESK) بانک نیز در این ایام فعال بوده و از طریق تلفنبانک 84284 برای مشتریان ساکن در استان‌های تهران و البرز و همچنین با شماره 84284(021) برای مشتریان ساکن در سایر استان‌های کشور آماده پاسخگوئی می‌باشند.

شایان ذکر است: لیست شعب‌ کشیک پست‌بانک‌ایران به همراه مشخصات کامل آن در وب‌سایت این بانک اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۱۵۱۱/شعب_کشیک_پست_بانک_در_نوروزی_۹۷_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: