Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@18:26:17 GMT

بقاع متبرکه اصفهان، میزبان برگزاری مراسم لحظه تحویل هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۹۹۳۷/بقاع_متبرکه_اصفهان_میزبان_برگزاری_مراسم_لحظه_تحویل_هستند

به گزارش ایکنا از اصفهان، مراسم لحظه تحویل سال 97، با تلاوت آیات قرآن کریم توسط قاریان برجسته استان اصفهان در بقاع متبرکه برگزار می‌شود. طرح سراسری آرامش بهاری همانند سال‌های گذشته از 25 اسفندماه در ۳۴۰ بقعه متبرکه استان برگزار شده و تا 15 فرورین‌ماه نیز ادامه دارد.

طرح آرامش بهاری شامل برگزاری ویژه برنامه‌های لحظه تحویل سال، برپایی خیمه‌های معرفت، اعزام مبلغان، خدمات دهی به مسافران نوروزی در بقاع متبرکه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم لحظه تحویل سال در جوار گلستان شهدای شهرهای مختلف استان نیز با حضور خانواده شهدا برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، لحظه تحویال سال 97، ساعت 19و 45 قیقه و 28 ثانیه امروز سه‌شنبه 29 اسفندماه 1369، مقارن با 2 رجب1439 هجری قمری و 20 مارس 2018 است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۹۹۳۷/بقاع_متبرکه_اصفهان_میزبان_برگزاری_مراسم_لحظه_تحویل_هستند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: