Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@06:33:11 GMT

مشکلات واحدهای تولیدی مشکل دار استان که برای دریافت تسهیلات به بانک سپه معرفی شده اند، مورد بررسی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۸۳۱۴۴/مشکلات_واحدهای_تولیدی_مشکل_دار_استان_که_برای_دریافت_تسهیلات_به_بانک_سپه_معرفی_شده_اند_مورد_بررسی_قرار_گرفت

مشکلات واحدهای تولیدی مشکل دار استان که برای دریافت تسهیلات به بانک سپه معرفی شده اند، مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در جلسه ای به ریاست محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و با حضور اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران بانک سپه کشور و استان و مدیران کل صنعت،معدن و تجارت- جهاد کشاورزی- میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مشکلات واحدهای تولیدی که برای دریافت تسهیلات به بانک سپه معرفی شده اند، مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم را برای رفع مشکلات این واحدهای تولیدی صادر نمود.

گفتنی است، پیش از این نیز با حضور استاندار آذربایجان غربی و مدیران بانک ملی کشور و استان، مشکلات واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک ملی بررسی شد و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات واحدها اتخاذ شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۳۱۴۴/مشکلات_واحدهای_تولیدی_مشکل_دار_استان_که_برای_دریافت_تسهیلات_به_بانک_سپه_معرفی_شده_اند_مورد_بررسی_قرار_گرفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: