Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@18:06:48 GMT

مسعود آب پرور از سریال ضد جاسوسی اش گفت

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۸۳۷۲۷/مسعود_آب_پرور_از_سریال_ضد_جاسوسی_اش_گفت

مسعود آب پرور از سریال ضد جاسوسی اش گفت

مسعود آب پرور کارگردان تلویزیون عنوان کرد که همچنان بعد از ۲ سال انتظار، نمی‌داند سریال «کایدون» را چه زمانی می‌تواند کلید بزند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ مسعود آب پرور کارگردان تلویزیون درباره سریال «کایدون» و اینکه چه زمانی این اثر وارد تولید می‌شود، اظهار کرد: «کایدون» کار سنگینی است و برای تولید نیاز به بودجه‌ای بیشتر از یک سریال عادی دارد درحالیکه شرایط فعلی تلویزیون برای تولید این اثر مساعد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره اینکه چقدر برای ساخته شدن سریالش پیگیری کرده است، اظهار کرد: به تعبیر یکی از دوستان نیمی از عمر ما در پیگیری امور گذشته است. من هم برای این سریال پیگیری بسیاری کرده ام و حتی آنقدر آماده هستم که اگر فردا بخواهند، وارد پروسه تولید می‌شوم.

کارگردان «لژیونر» درباره اینکه چرا بودجه لازم به سریال وی تعلق نمی‌گیرد، عنوان کرد: بحث اولویت هاست و اولویت سازمان این است که آنتن سیما از برنامه‌های نمایشی خالی نباشد. البته در چند وقت اخیر کمی هم جدول پخش سریال‌ها منظم شد و هر زمان شبکه‌ای را بگیرید، می‌توانید به تماشای یک سریال بنشینید. شاید همین اولویت بود که باعث شد سازمان آثار گران قیمت را کنار بگذارد و پروژه‌های ارزان قیمت را به تولید برساند. «کایدون» هم جزو سریال‌هایی است که با هزینه کم ساخته نمی‌شود و بودجه زیادی لازم دارد.

وی اضافه کرد: «کایدون» کیفیت فوق العاده‌ای دارد و باید از زمان و بودجه مناسبی هم برخوردار باشد با این حال ما ۲ سال است، منتظریم و نمی‌دانیم چه زمانی سریال کلید می‌خورد.

کارگردان «هوش سیاه» در پایان با اشاره به ویژگی‌های داستان سریال اظهار کرد: «کایدون» یک سریال ضدجاسوسی فوق العاده است که باید به روز کار شود و هرچه بگذرد این قصه ممکن است کهنه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۳۷۲۷/مسعود_آب_پرور_از_سریال_ضد_جاسوسی_اش_گفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: