Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@10:12:46 GMT

نصب پچ امنیتی iOS 12.2.2 دستگاه شما را کُند می کند

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۸۵۴۰۹/نصب_پچ_امنیتی_ios_۱۲_۲_۲_دستگاه_شما_را_ک_ند_می_کند

نصب پچ امنیتی iOS 12.2.2 دستگاه شما را کُند می کند

خبرگزاری میزان- پچ امنیتی iOS ۱۲.۲.۲ که برای محافظت در مقابل نقص امنیتی Meltdown و Spectre منتشر شد، باعث کند شدن دستگاه می‌شود.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، اپل به تازگی به‌روزرسانی سیستم عامل iOS 12.2.2 منتشر کرده است تا از محصولاتش در مقابل نقص امنیتی Meltdown و Spectre محافظت کند.

به‌روزرسانی منتشر شده برای تامین امنیت باید بر روی هر آیفون، آیپد و آیپاد تاچی که آن را دریافت می کند نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه نصب این پچ امنیتی باعث می شود که سرعت دستگاه کاهش پیدا کند.

پس از بررسی که درباره عملکرد دستگاه توسط فردی به نام Melvin Mughal پیش و پس از نصب این پچ صورت گرفت مشخص شد که عملکرد سیستم تک هسته ای 41 درصد و عملکرد سیستم چند هسته ای 39 درصد افت داشته است. البته بخشی از این کاهش عملکرد ممکن است به دلیل کاهش پردازنده ای اپل باشد.

صرف نظر از افت عملکرد اگر شما یک آیفون 6 یا مدلی بالاتر از آن دارید باید این پچ را در اسرع وقت نصب کنید.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۴۰۹/نصب_پچ_امنیتی_ios_۱۲_۲_۲_دستگاه_شما_را_ک_ند_می_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: