Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@21:44:09 GMT

اهدا عضو جوان ملایری به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۸۶۹۸۲/اهدا_عضو_جوان_ملایری_به_چهار_بیمار_زندگی_دوباره_بخشید

اهدا عضو جوان ملایری به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید

دکتر مجید حمیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت الهی خانواده بشیری نهنجی وقتی تقدیر مهدی فرزند خود را در مرگ مغزی دیدند با رضایت به اهدای عضو عزیزشان و زندگی بخشیدن به چند بیمار نیازمند، نام ماندگاری را برای این جوان ثبت کردند.
وی با بیان اینکه در سال جاری این سومین اهدا عضو در استان همدان بوده است افزود: مهدی بشیری جوان 18ساله در یک حادثه رانندگی دچار مرگ مغزی شد که با رضایت خانواده، 2 کلیه، پانکراس و کبد وی در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر خارج و برای پیوند به شیراز منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سال گذشته در استان همدان اعضای 20بیمار مرگ مغزی به 70 نفر زندگی دوباره بخشیده است.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7523/6993
خبرنگار: مرضیه بختیاری**اکبر بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۶۹۸۲/اهدا_عضو_جوان_ملایری_به_چهار_بیمار_زندگی_دوباره_بخشید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: