Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@11:11:02 GMT

12 کشته ومجروح بر اثر درگیری طایفه ای در دلگان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۸۸۹۹۲/۱۲_کشته_ومجروح_بر_اثر_درگیری_طایفه_ای_در_دلگان

12 کشته ومجروح بر اثر درگیری طایفه ای در دلگان

درگیری مسلحانه میان 2 طایفه بهزادی و فولادی روستای چاه کیچی این شهرستان چهار کشته و هشت مجروح برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا: شامگاه گذشته بر اثر دعوای لفظی بین دو طایفه در شهرستان دلگاه 4 نفر کشته و 8 نفر مجروح شدند.تاکنون جسد 2 نفر به نام های سعدی فولادی (معروف به مسلم) فرزند نیاز و فرزاد بهزادی فرزند پیرداد تحویل سردخانه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جسد آسا سابقی (قنبری) فرزند خدامراد در خانه‌اش در روستای میاندران شهر زهکلوت استان کرمان است. بر اساس این گزارش احتمالا اسماعیل فولادی فرزند رستم نیز جزو کشته شدگان درگیری شب گذشته است.

حمید سروری معروف به آزاد فرزند کندل، نسترن بهزادی فرزند شکراله، زهرا بهزادی فرزند میرداد، زینب بامری فرزند باقر، امید جلالی فرزند میردوست، فرشاد بهزادی فرزند پیرداد، اسلام بهزادی فرزند گل محمد و محمدعلی بهزادی به طور قطع زخمی شده اند.

 هم اکنون شرایط در محل درگیری آرام و تحت کنترل نیروی های امنیتی و انتظامی است.

دلگان از توابع سیستان و بلوچستان در 400 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده و دارای یک شهر، 2 بخش، پنج دهستان و 277 پارچه آبادی است.
 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۸۹۹۲/۱۲_کشته_ومجروح_بر_اثر_درگیری_طایفه_ای_در_دلگان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: