Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:14:42 GMT

مروری بر برنامه های هفتمین روز از دهه مبارک فجر در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۸۹۸۲۹/مروری_بر_برنامه_های_هفتمین_روز_از_دهه_مبارک_فجر_در_استان_قزوین

مروری بر برنامه های هفتمین روز از دهه مبارک فجر در استان قزوین

قزوین-ایرنا- بهره برداری از بزرگترین نهالستان و باغ متراکم زیتون قزوین به وسعت 150 هکتار در طارم سفلی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی از مهم ترین برنامه های هفتمین روز از دهه مبارک فجر در استان بود.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، این باغ با اعتبار 50 میلیارد ریال در اراضی مستعد کشاورزی طارم سفلی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازدید استاندار قزوین از بزرگترین نیروگاه بادی بخش خصوصی کشور در طارم سفلی به همراه بهره برداری از عملیات گازرسانی به شهر سیردان از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر در قزوین طی روز جاری بود.
با افتتاح این طرح، تنها شهر بدون گاز استان قزوین نیز صاحب این نعمت شد.
افتتاح چند طرح عمرانی و زیر ساختی در خرمدشت تاکستان با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین، برگزاری مسابقات کیک و شیرینی پزی دانشجویان و کارکنان مرکز علمی کاربردی هلال احمر، جشن بزرگ سلامت مادران و دختران در دبیرستان دخترانه شاهد نرگس و نشست خبری رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین به همراه بهره برداری از طرح های مختلف عمرانی و خدماتی در شهرستان ها و بخش های مختلف از دیگر برنامه های مربوط به هفتمین روز از دهه مبارک فجر در استان بود.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۹۸۲۹/مروری_بر_برنامه_های_هفتمین_روز_از_دهه_مبارک_فجر_در_استان_قزوین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: