Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@06:06:04 GMT

راز مرگ مشکوک دانشجوی ایرانی در بلاروس

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۸۹۸۶۵/راز_مرگ_مشکوک_دانشجوی_ایرانی_در_بلاروس

خرداد: دانشجوی ایرانی در بلاروس به طرز مشکوکی فوت کرد و قرار شد این موضوع در تهران بررسی شود.
به گزارش خرداد به نقل از فارس؛ دیروز صبح مردی میانسال به دادسرای جنایی تهران رفت و در زمینه فوت مشکوک پسر ۱۹ ساله اش شکایتی را مطرح کرد.
این مرد در اظهارات خود به بازپرس جنایی گفت: پسرم به همراه دو پسر عمویش و دختر جوانی در بلاروس زندگی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پسر من در رشته پزشکی درس می‌خواند تا اینکه چند هفته پیش به ما خبر رسید به طرز مشکوکی در آنجا فوت کرده است.
این مرد تصریح کرد: بنابر گواهی پزشکی پسرم بر اثر سکته قلبی جان خود را در آنجا از دست داده است در حالیکه او قبل از رفتن به بلاروس صحیح و سالم بود و هیچ مشکل جسمی نداشت.
این مرد در انتها با طرح شکایتی در زمینه مشکوک بودن فوت پسر خود گفت: مرگ فرزند جوانم که ۱۹ سال بیشتر نداشت مشکوک به نظر می‌رسد و ما از شما تقاضا داریم حتما این موضوع را تحت بررسی‌های دقیق قرار دهید.
در انتها دستور داده شد تا دو پسر عموی متوفی به دادسرای ناحیه ۲۷ تهران احضار شوند و همچنین حقیقت ماجرا از پلیس اینترپل نیز استعلام شود.
برچسب ها: بلاروس ، دانشجو ، حوادث

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۹۸۶۵/راز_مرگ_مشکوک_دانشجوی_ایرانی_در_بلاروس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: