Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@20:49:15 GMT

با خلاقیتی ساده دیوار خانه را تزیین کنید

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۸۹۸۶۶/با_خلاقیتی_ساده_دیوار_خانه_را_تزیین_کنید

با خلاقیتی ساده دیوار خانه را تزیین کنید

از درون کاغذ‌های رنگی و یا پارچه‌های نمدی که تهیه کردید دایره‌هایی به قطر ۵ سانتی متر یا بیشتر ببرید. سعی کنید دایره‌هاتان تمیز و گرد باشند.

سرویس سبک زندگی فردا:  درست کردن و اجرای این طرح کاری ندارد و هر وقت که از آن خسته شدید هم می‌توانید به راحتی آن را از دیوار جدا کنید. به نقل از فوت و فن حتی می‌توانید این طرح را به صورت موقتی برای تولد‌ها و مهمانی‌هاتان اجرا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این طرح را می‌توان در اتاق خواب، بالکن و یا حتی در پذایرایی اجرا کرد. اگر در فکر ترتیب دادن یک مهمانی هستید می‌توانید از این ایده برای تزئین دیوار بقل میز غذا و یا زیبا کردن یک دیوار برای گرفتن عکس، استفاده کنید.

این خلاقیت بسیار کم هزینه و بسیار آسان است و زمانی هم از شما نمی‌گیرد.

به چه وسایلی نیاز داریم؟

 

 

– تعدادی کاغذ رنگی و یا پارچه نمدی به رنگ‌های مختلف

– قیچی

– چسب اسکاچ یا هر چسب نواری ضعیفی (اگر از چسب‌های قوی استفاده کنید، در هنگام جدا کردن چسب از دیوار، رنگ دیوار با آن کنده میشود. بهتر است چسب اسکاچ تهیه کنید)

مرحله اول – دایره‌ها را ببرید

از درون کاغذ‌های رنگی و یا پارچه‌های نمدی که تهیه کردید دایره‌هایی به قطر ۵ سانتی متر یا بیشتر ببرید. سعی کنید دایره‌هاتان تمیز و گرد باشند. برای تمیز‌تر در آمدن آن‌ها ابتدا دایره‌ها را با مداد روی کاغذ‌ها بکشید و سپس آن‌ها را از روی خط ببرید. آنقدر دایره ببرید که برای تزئین دیواری که در نظر گرفته اید کافی باشند. مطمئنا اگرقصد تزئین دیوار بزرگ تری را دارید، به دایره بیشتری هم نیاز دارید.

 



می‌توانید به جای دایره، بسته به اینکه این دیزاین را برای چه کاری می‌خواهید، از شکل حیوانات، قلب، بادکنک و … هم استفاده کنید. اگر این ایده را برای مهمانی تولد آماده می‌کنید، بادکنک و کیک اشکال مناسبی هستند. می‌توانید طرح آن‌ها را از اینترنت دربیاورید، پرینت بگیرید، روی کاغذ‌های رنگی قرار دهید و ببرید.

مرحله دوم – چسب

دایره کوچکی از چسب اسکاچی ببرید و بر روی هر دایره‌ای که بریده اید قرار دهید. این چسب‌ها به راحتی از دیوار کنده می‌شوند و دیوارتان را خراب نمی‌کنند.

 

 

دایره‌ها را با فاصله‌های تقریبا منظم و در الگو‌های بهم ریخته روی دیوار بچسبانید. حواستان باشد که رنگ‌های مشابه را کنار هم نچسبانید.

این ایده طرحی کلی بود، شما می‌توانید این ایده را با خلاقیت و سلیقه خودتان تغییر دهید. مثلا روی دایره‌ها چسب مایع بریزید و با مقداری اکلیل تزئین‌شان کنید. یا می‌توانید با استفاده از دایره‌ها اول اسم خود و همسرتان را روی دیوار بنویسید!

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003J3G

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۹۸۶۶/با_خلاقیتی_ساده_دیوار_خانه_را_تزیین_کنید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: