Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:06:20 GMT

جشن عقد زوج زلزله زده کرمانشاه در برنامه علیخانی/ پدری بعد از 12 سال دخترش را دید

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۸۰۱۳۱۲/جشن_عقد_زوج_زلزله_زده_کرمانشاه_در_برنامه_علیخانی_پدری_بعد_از_۱۲_سال_دخترش_را_دید

جشن عقد زوج زلزله زده کرمانشاه در برنامه علیخانی/ پدری بعد از 12 سال دخترش را دید

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویژه برنامه نوروزی «بهار نارنج» تا لحظاتی قبل از تحویل سال ۹۷ با اجرای احسان علیخانی روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

در اولین بخش این برنامه سالار عقیلی خواننده کشورمان قطعه ای را اجرا کرد و علیخانی با یوسف اصلانی فعال اجتماعی به گفتگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلانی سرپرستی ۱۵۰ فرزند دارد و از آنها مراقبت می‌کند البته خود اصلانی اظهار کرد: دوست دارم تعداد فرزندانم کم شود و آنها در خانواده خودشان بروند.

اصلانی پیرامون مشکلات موسسه بهشت امام رضا (ع) صحبت کرد و قرار است با کمک برنامه «بهار نارنج» کمپینی برای حل مشکلات فرزندان تشکیل شود و ساختمانی که به کمک مردم ساخته شد، با امکانات خوب به بهره‌برداری برسد.

در بخش دیگر برنامه خانوده کشاورز احمدی از استان فارس در استودیو «بهارنارنج» حضور پیدا کردند و احمدی درباره رونق کشاورزی گفت : کمبود آب برای کشاورزی مهمترین مشکل این روزهای ما است، که امیدواریم رونق و برکت بیشتری بدست آید.

در ادامه این گفتگو حسینی بای خبرنگار صدا و سیما در برنامه حضور پیدا کرد و گفت: افتخار می‌کنم پدر من هم کشاورز است و من از منطقه محروم آزاد شهر استان گلستان آمدم.

این خبرنگار درباره اینکه ایران فقط تهران نیست صحبت کرد و گفت: مردم ما در شهرهای مختلف بسیار مهربان هستند و از خوبی‌های آنها بسیار لذت بردند. در زمان سقوط هواپیما که به آن شهر رفتیم محبت‌های بسیاری از آنها دیدم.هدف ما در گزارش های خبری این است که حرف مردم رسانده شود اما از بخش های مختلف به ما تماس می‌گیرند و می‌گویند چرا از ما انتقاد کردید، اما ما همیشه پیگیر درخواست‌های مردم هستیم .

حسبنی بای در خصوص گزارش های سال ۹۶ عنوان کرد: امسال گزارش‌های مختلفی داشتم، همسرم همیشه از من انتقاد می‌کند. امسال نسبت به چند گزارش ناراضی بود، ولی بیشتر آنها را دوست داشت.

همچنین در بخش بعدی در استودیوی موسیقی «بهار نارنج» غلامرضا صنعتگر که این روزها کسالت داشت، به اجرای قطعه ماندگار «امام رضا (ع)» پرداخت. در ادامه عوامل «بهار نارنج» گفتگویی با سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران داشتند .

در بخش دیگر برنامه شهاب مظفری یکی از خواننده های موفق سال 96 با پدر و مادرش در برنامه حضور پیدا کرد و مظفری ضمن تبریک سال نو، سال آینده را سالی پر از خیر و برکت برای همه مردم خواست.

علیخانی درباره ازدواج مظفری سوال کرد او گفت: چون متولد اردیبهشت سال 63 هستم،پدر و مادر اصرار به ازدواج من دارند.

وی درباره علاقه به خوانندگی عنوان کرد: خوانندگی را دوست داشتم، و  پدرم در این زمینه تشویقم کردند. خدا را شکر اتفاقات خوبی را شاهد بودم. امیدوارم بتوانم لیاقت داشته باشم و این موفقیت ها ادامه پیدا کند.

در پایان این گفتگو شهاب مظفری قطعه ای آثار خود را برای مادرش اجرا کرد.

در بخش دیگر برنامه بهار نارنج بهنام بانی خواننده به همراه مادر و پدرش در برنامه حضور پیدا کرد.

بانی درباره برنامه سال گذشته «سه ستاره» عنوان کرد: سال گذشته  که برنامه سال تحویل شما را می دیدیم، محمد علیزاده و مادرشان آمده بودند. از خدایا خواستم خودت سرنوشت من را رقم بزند. خدا را شکر می‌کنم،  اتفاقات خوب برایم رقم خورد و دعایم سال گذشته برآورده شد ‌.     در ادامه برنامه «بهارنارنج» مخاطبان شاهد جشن عقد دو زوج زلزله زده کرمانشاهی بودند. این دو زوج  با خانواده های خود در برنامه حضور پیدا کردند و لحظات شادی را با حضور  بهنوش بختیاری و دیگر عوامل «بهارنارنج» و مردم تجربه کردند.     یکی از اتفاقات جالب و جذاب ویژه برنامه «بهارنارنج» آزادی پدری از زندان بود که بعد از 12 سال دخترش را در برنامه احسان علیخانی دید.

علیخانی دربخش پایانی گفت: درست است که ما لحظات مختلفی را در برنامه تجربه کردیم؛ همه به من می‌گویند چرا دوباره گریه کردن مهمان را نشان دادید؟، اما این اتفاق خیلی خوبی بود که در لحظات سال تحویل  رخ داد و خدا را شاکرم.

گفتنی است؛ بعد از اتمام برنامه به مناسبت شهادت امام هادی (ع)، لحظات سال تحویل به صورت مستقیم از آستان حرمین عسکرین از سامرا به روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

 

گزارش از الهام قبادی 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۱۳۱۲/جشن_عقد_زوج_زلزله_زده_کرمانشاه_در_برنامه_علیخانی_پدری_بعد_از_۱۲_سال_دخترش_را_دید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: