Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@11:59:45 GMT

ارومیه| تندباد در آذربایجان غربی ۴ میلیارد تومان خسارت به بار آورد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۴۶۵۹/ارومیه_تندباد_در_آذربایجان_غربی_۴_میلیارد_تومان_خسارت_به_بار_آورد

ارومیه| تندباد در آذربایجان غربی ۴ میلیارد تومان خسارت به بار آورد

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: تندباد نزدیک به ۴ میلیارد تومان خسارت مالی در سطح استان در زیر ساخت ها، تاسیسات شهری، منازل مسکونی و توزیع برق ایجاد کرده است. ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷ استانها آذربایجان غربی نظرات

امیر عباس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اظهار داشت: پیرو اخطاریه سازمان هواشناسی آذربایجان غربی مدیریت بحران استان دیروز اخطاریه‌ای به تمامی فرمانداران، شهرداران، مدیر کل صدا و سیما و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره کل راه و شهر سازی و اجتهاد کشاورزی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ظهر امروز در برخی از شهرستان‌های آذربایجان‌غربی از جمله شهرستان‌های ماکو، خوی، نقده و ارومیه تند باد شدید رو‌به‌رو هستیم که سبب ایجاد خسارت‌های مالی و جانی شده است.

جعفری با اشاره به خسارت‌های مالی بر اثر تند باد در سطح استان ابراز کرد: نزدیک به 4 میلیارد تومان خسارت مالی در سطح استان در زیر ساخت‌ها، تأسیسات شهری، منازل مسکونی و توزیع برق ایجاد کرده است.

وی افزود: تندباد به 9 نفر از هم استانی‌های ما آسیب رساند که 6 نفر به‌صورت سرپایی درمان شده و 2 نفر در بیمارستان بستری شده‌اند و یک دختر 5 ساله بر اثر ریزش دیوار مسکونی در قطور خوی وفات کردند و سه نفر از اعضای خانواده این دختر 5 ساله مجروح شده و به بیمارستان خوی منتقل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی تاکید کرد: حداکثر تا ساعت 22  تند بادفروکش خواهد کرد و با جوی آرام و بارانی همراه خواهیم بود و هم شهری‌ها و هماستانی‌ها تا فروکش‌کردن تند‌باد از ترددهای غیر‌ضروری و حضور در جوار اماکن آسیب‌پذیر از جمله ساختمان‌های در حال ساخت، کنار داربست‌ها و تابلوهای موجود در سطح شهر و هر جایی که احتمال ریزششی وجود دارد پرهیز کنند.

وی افزود: از سوی استاندار آذربایجان غربی به تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری، شرکت برق استان و سایر دستگاه‌های دیگر دستور برگرداندن وضعیت عادی به استان داده شده است.

جعفری گفت: شهرداری ارومیه مسیرها را از موانع ایجاد شده بر اثر تند باد پاکسازی کرده است.

انتهای پیام/ ز

R41361/P41362/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۴۶۵۹/ارومیه_تندباد_در_آذربایجان_غربی_۴_میلیارد_تومان_خسارت_به_بار_آورد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: