Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@03:02:36 GMT

تلخ ترین تحویل سال سپاهان ؛ مروری بر بهترین برد تاریخ پرسپولیس مقابل سپاهان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۸۱۴۹۹۷/تلخ_ترین_تحویل_سال_سپاهان_مروری_بر_بهترین_برد_تاریخ_پرسپولیس_مقابل_سپاهان

تلخ ترین تحویل سال سپاهان ؛ مروری بر بهترین برد تاریخ پرسپولیس مقابل سپاهان

پرسپولیس ۶-۰ سپاهان (لیگ ایران فصل ۵۰-۵۱) ، این بهترین برد تاریخ پرسپولیس مقابل سپاهان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در فاصله چند ساعت تا آغاز سال ۱۳۵۱ پرسپولیس در امجدیه سپاهان نگون بخت را گلباران کرد و با ۶ گل آنها را راهی اصفهان کرد. این بهترین برد تاریخ پرسپولیس مقابل سپاهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایون بهزادی مرد اول آن بازی بود که دو گل تماشایی را به سپاهان زد و محمود خوردبین، اصغر ادیبی، علی پروین و رضا وطن خواه نیز ۴ گل دیگر پرسپولیس را به سپاهان زدند.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۴۹۹۷/تلخ_ترین_تحویل_سال_سپاهان_مروری_بر_بهترین_برد_تاریخ_پرسپولیس_مقابل_سپاهان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: