Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@11:42:50 GMT

بهره برداری از طرح بهسازی خیابان انوشه ی اهواز+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۸۱۵۰۶۵/بهره_برداری_از_طرح_بهسازی_خیابان_انوشه_ی_اهواز_فیلم

بهره برداری از طرح بهسازی خیابان انوشه ی اهواز+فیلم

طرح بهسازی خیابان انوشه ی منطقه نهضت آباد (لشگر آباد) اهواز به بهره برداری رسید. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، استاندار خوزستان در مراسم بهره برداری از این طرح و در جمع خبرنگاران گفت : منطقه نهضت آباد( لشگرآباد ) جزو مناطق اصیل و دارای قدمت در اهواز است ، اما در زمینه زیرساختی با مشکلاتی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضا شریعتی افزود : در هفته آینده جلسه ای با حضور نمایندگان منطقه نهضت آباد ( لشگرآباد) اهواز و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری برگزار خواهد شد تا در حد امکان جهت کاهش و رفع مشکلات منطقه تصمیم گیری و برنامه ریزی شود.
وی اظهارداشت : دولت کارهایی برای بهبود وضعیت زیرساختی در این منطقه انجام داده ، اما این اقدامات کافی نبوده است .
شهردار اهواز نیز در این مراسم گفت : در اجرای این طرح هشت هزار متر مربع و کف پوش کردن مسیر پیاده و سواره رو ، یکسان سازی ، رواق و مسقف کردن کلیه ی مغازه ها و نصب شبکه ی دفع آب های سطحی با اعتبار 20 میلیارد ریال انجام شده است.
سید خلف موسوی افزود : خیابان انوشه از جمله جاذبه های گردشگری شناخته شده اهواز در سطح ملی و بین المللی است و همه مسافران در ورودشان به اهواز از این خیابان و بازار آن بازدید می کنند.
خیابان انوشه از مکان های گردشگری اهواز می باشد که به علت محل فروش و عرضه فلافل به خیابان فلافل فروشان معروف است و در تمام ایام سال به ویژه ایام نوروز محل حضور گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۵۰۶۵/بهره_برداری_از_طرح_بهسازی_خیابان_انوشه_ی_اهواز_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: