Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:40:12 GMT

نقاط حادثه‌خیز شهرستان گمیشان شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۸۱۵۲۶۴/نقاط_حادثه_خیز_شهرستان_گمیشان_شناسایی_شد

نقاط حادثه‌خیز شهرستان گمیشان شناسایی شد

مدیر کل دفتر فنی استانداری گلستان با اشاره به روند کاهش تصادفات در شهرستان گمیشان گفت: نقاط حادثه‌خیز شهرستان شناسایی شده و در حال حاضر ۵ نقطه از ۶ نقطه اصلاح شده است. ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گمیشان، رسول حسام  ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان گمیشان اظهار داشت: یکی از مطالبات مردم گمیشان راه‌اندازی مرکز معاینه فنی بود که در صورت موافقت ستاد معاینه فنی شهری این مرکز راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روند کاهش تصادفات در شهرستان گمیشان گفت: نقاط حادثه‌خیز شهرستان شناسایی شده و در حال حاضر 5 نقطه از 6 نقطه اصلاح شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان تصریح کرد: همه مصوبات شورای ترافیک شهرستان درباره داخل شهر قابلیت اجرایی دارد و  رویکرد و سیاست شورای ترافیک افزایش ضریب ایمنی برای عابران پیاده و رانندگان است.

حسام رعایت و ترویج نظم و انضباط ترافیکی را یک ضرورت مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: همه باید در جهت تسهیل تردد و ترویج قوانین ترافیکی تلاش کنند، آموزش و فرهنگ‌سازی مباحث ترافیکی و اخذ مجوزات لازم و قانونی در حوزه ترافیک لازم و ضروری است چرا که در حوزه ترافیک با کمترین هزینه بیشترین و بالاترین بهره وری را می‌توانیم داشته باشیم.

وی افزود: همه مصوبات شورای ترافیک شهرستان در خصوص داخل شهر قابلیت اجرایی دارد. رویکرد و سیاست شورای ترافیک افزایش ضریب ایمنی برای عابران پیاده و رانندگان است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان رعایت و ترویج نظم و انضباط ترافیکی را یک ضرورت مهم برشمرد و اظهار داشت: همه باید در جهت تسهیل تردد و ترویج قوانین ترافیکی تلاش کنند.

حسام گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی مباحث ترافیکی و اخذ مجوزات لازم و قانونی در حوزه ترافیک لازم و ضروری است.

انتهای پیام/ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۵۲۶۴/نقاط_حادثه_خیز_شهرستان_گمیشان_شناسایی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: