Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@17:09:12 GMT

بيوگرافي سحر ولدبيگي همسر نيما فلاح

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۸۱۵۳۲۴/بیوگرافی_سحر_ولدبیگی_همسر_نیما_فلاح

بيوگرافي سحر ولدبيگي همسر نيما فلاح

خبرگزاري آريا -
عکس هاي جديد سحر ولدبيگي و نيما فلاح
بيوگرافي سحر ولد بيگي + جديدترين تصاوير اينستاگرامي اش
سحر ولدبيگي (زاده 1 تير1356، تهران) هنرپيشه سينما و تلويزيون ايران است. سحر ولدبيگي همسر نيما فلاح بازيگر مطرح کشور و دختر مسعود ولدبيگي چهره پرداز و بازيگر مي باشد.
سحر ولدبيگي (متولد 1 تير 1355، تهران) بازيگر سينما و تلويزيون ايران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي دختر مسعود ولدبيگي است. وي داراي مدرک ديپلم اداري بازرگاني از هنرستان شهيد مدرس است. سحر ولدبيگي يک دوره بازيگري را در کارگاه آزاد بازيگري گذراند و پس از بازي در چند مجموعه تلويزيوني، با سريال «دختران» شناخته شد.
تصاوير جديد از سحر ولدبيگي
مصاحبه با سحر ولدبيگي و نيما فلاح:
چطور به اين نتيجه رسيديد که زوج مناسبي براي يکديگر هستيد؟
سحر ولد بيگي: درواقع سر سريال «پسرخاله ها» بود که با هم آشنا شديم. بعد از آن باز هم در کارهاي مختلفي کنار هم بازي کرديم و بيشتر با هم آشنا شديم، به نقاط مشترک و سليقه هاي هم پي برديم و رفته رفته هفته اي يکبار ديدن مان تبديل به دو بار و بيشتر شد و يکدفعه گفتيم چرا اصلا هميشه با هم نباشيم!؟ اولين کار مشترک مان بعد از نامزدي، سريال «دختران » بود.
نيما فلاح: دوران نامزدي بسيار مهم است. شما را آماده مي کند تا به طرف مقابل خود نزديک تر شويد، خلق و خوي همديگر را بشناسيد تا بعد از ازدواج وقتي قرار است در کنار هم زير يک سقف پا بگذاريد، با شناخت کامل تر و دقيق تري آماده پذيرش مسئوليت هاي جديد باشيد.
سحر ولدبيگي: من هم با نيما موافق هستم. دوران نامزدي زماني است که نه تنها خودتان بلکه خانواده هاي هر دو طرف هم بيشتر با هم آشنا مي شوند، هم عروس و داماد از خانواده طرف مقابل شناخت بهتري پيدا مي کنند و اين معاشرت ها و نشست هاي دورهمي باعث مي شود، ذره ذره همديگر را بشناسيد. درواقع در همان دورهمي ها و معاشرت هاي کنار خانواده به طرز تفکر و نوع نگرش هم پي مي بريد و متوجه مي شويد. اين آدم مناسب شما هست يا خير؟ البته اين را هم بگويم که همه چيز در مورد شناخت همديگر به دوران نامزدي ختم نمي شود و شما بعد از رفتن زير يک سقف و تشکيل زندگي مشترک هم با اتفاقات و شرايطي رو به رو مي شويد که باعث شناخت بيشتر و بهتر مي شود. اما آن شناخت اوليه به شما اين امکان را مي دهد که تحليل هاي بهتر و درست تري از همسرتان در زمان هاي مختلف داشته باشيد. مثلا اگر شما بدانيد چه چيزهايي باعث دلخوري همسرتان مي شود وقتي در طول ازدواج اتفاقي افتاد که همسرتان دلخور شد، ويژگي هاي او را مي دانيد و اين به شما کمک مي کند تا رنجش و دلخوري بيشتر نشود.
عکس سحر ولدبيگي و نيما فلاح
شما عصباني هم مي شويد؟
سحر ولدبيگي: البته خيلي خيلي خيلي کم پيش مي آيد که نيما عصباني شود!
نيما فلاح: راستش گاهي آدم سعي مي کند مسائل را درون خودش بريزد و عنوان نکند و به خودش مي گويد چه لزومي دارد اين را به همسرم بگويم!؟ اما واقعيت امر اين است که وقتي شما ماجرا را با همسرتان در ميان مي گذاريد، دونفري به آن فکر مي کنيد و به جاي درون خودتان ريختن، از همفکري همسرتان براي پيداکردن راه حل استفاده مي کنيد.
سحر ولدبيگي: من معتقدم بايد به همسرتان به چشم يک دوست نگاه کنيد و در کنار همسر بودن، بهترين دوست هم نيز باشيد. گاهي شايد همسرتان شما را قضاوت کند اما شما به دوستي نياز داريد که بدون قضاوت، پاي حرف هاي شما بنشيند. در اين حالت شما مطمئن هستيد که او گوشي شنواست که در آن لحظه يا حتي بعدها نمي خواهد شما را سرزنش کند.
نيما فلاح: من قبلا همه چيز را در خودم نگه مي داشتم و براي خودم تحليل مي کردم، اما به مرور از سحر، حاضرجوابي را ياد گرفتم. اوايل مي گفتم اين که سحر در همان لحظه چيزي را که به ذهنش مي رسيد را عنوان مي کند، مي تواند باعث ايجاد مشکل شود اما بعد ديدم اين حس همان لحظه است که عنوان مي شود. اگرچه حالا هم آدم حاضرجوابي نيستم اما چيزي را در خودم نگه نمي دارم
معمولا سر چه مسائلي با يکديگر جروبحث مي کنيد؟
سحر ولدبيگي: راستش ما جروبحث نمي کنيم. فقط ممکن است در مواردي از هم دلخور شويم!
نيما فلاح: جروبحث که نه، اما بحث مي کنيم، آن هم با اين توضيح که صداي مان از يک تن خاص بالاتر نمي رود!
سحر ولدبيگي: نيما هميشه مي گويد، فاصله من و تو يک وجب است، صدايت را به اندازه همين يک وجب بالا ببر…! يادم هست سال ها پيش زماني که ازدواج نکرده بودم و نيما را نمي شناختم، با ديدن سريال «خانه سبز» و مرحوم شکيبايي در آن کار، هميشه اين بخش از ديالوگ ها برايم جالب بود که ايشان مي گفت «در خانه ما قهر وجود ندارد». من و نيما هم، هميشه در هر موردي که لازم باشد حرف مي زنيم و اگر چيزي دلخور و اذيت مان کرده، به آرامي درباره آن بحث مي کنيم، ممکن است به نتيجه برسد و ممکن است نظرات مان آنقدر متفاوت باشد که در آن روز به نتيجه نرسيم که در اين حالت مي گذاريم دو روز بگذرد و بعد از اين که ماجرا را براي خودمان تحليل کرديم، مي بينيم که نظرمان عوض شده و طرف مقابل مان درست مي گفته است.
نيما فلاح: من هم به همين نتيجه رسيده ام. البته نه اين که بعد از آن مدت احساس کنم الزاما آنچه را ابتدا گفته بودم، اشتباه است، بلکه متوجه مي شوم در آن لحظه طرف مقابلم را با سلايق و نظراتش ناديده مي گرفتم. ضمن اين که عموم بحث هاي ما، يا مسائلي که باعث بشود به خاطرشان بحث کنيم، يا درباره شخصي ثالث است يا درباره کارمان. به ندرت پيش مي آيد درباره چيزي از خودمان بحث کنيم.
سحر ولدبيگي: آنقدر همديگر را شناخته ايم که به راحتي متوجه مي شويم چه چيزي باعث ناراحتي طرف مقابل مان شده است. آن شکل بحث ها براي 5 سال اول زندگي مان بود و به مرور آن را به جايي رسانديم که ديگر چيزي از «خودمان» باعث ناراحتي مان نمي شود. مثلا وقتي من متوجه شدم که چه چيزها و کارهايي باعث ناراحتي نيما مي شود، تمام آنها را از ليست رفتاري خودم حذف کردم، چون قرار نيست که او را اذيت کنم.
سحر ولد بيگي و همسرش
آيا سرگرمي مشترکي داريد که در اوقات فراغت به آن بپردازيد؟
سحر ولدبيگي: سريال مي بينيم، سفر مي رويم، عاشق پيک نيک هستيم، به گل و گياه هاي مان مي رسيم، گيم بازي مي کنيم، آشپزي مشترک انجام مي دهيم و اصلا همه کارهاي مان از آنجا که با هم مشترک است، شکل سرگرمي به خودش مي گيرد. مثلا وقتي با هم به فروشگاه شهروند مي رويم، فقط به عنوان وظيفه خريد خانه به آن نگاه نمي کنيم، از همان جلوي درب، دو تا آبميوه مي گيريم و شروع به خوردن مي کنيم و راه مي افتيم، جلوي هر بخشي مي ايستيم، نگاه مي کنيم و بررسي مي کنيم که به آن نياز داريم يا نه؟ يعني آن ساعت از زندگي مان را هم ضمن خريد، تفريح مي کنيم.
جديدترين عکس هاي سحر ولدبيگي و نيما فلاح
آثار سحر ولدبيگي:
مجموعه تلويزيوني سحر ولدبيگي:
- دورهمي (مهران مديري - 1396)
- آرماندو (احسان عبدي پور- 1396)
- قرعه (برزو نيک نژاد - 1394)
- در حاشيه (مهران مديري - 1393)
- باغ سرهنگ (فلورا سام - 1392)
- آب‌پريا (مرضيه برومند)
- مسير انحرافي (بهرنگ توفيقي - 1391)
- دارا و ندار (مسعود ده‌نمکي - 1388)
- گمشده (راما قويدل - 1388)
- ماه عسل ( شاهد احمدلو )
- غير محرمانه (مسعود رسام - 1387 )
بلندگوهاي افسانه‌اي (محمد رحمانيان)
- چارخونه (سروش صحت - 1386)
- زندگي به شرط خنده ( مهدي مظلومي - 85–1384)
- نقطه چين (مهران مديري - 83–1382 )
- رانت‌خوار کوچک (حسين سهيلي‌زاده - 1382 )
- پاورچين (مهران مديري - 82–1381 )
- پشت کنکوري‌ها ( پريسا بخت‌آور - 1381)
- دختران (1380)
- پسرخاله‌ها ( 1379)
- عروسکي قليدون ( 1378)
- قصه‌هاي شهرک
- ب مثل بهار (1377)
- سلام زندگي ( 1375)
فيلم سينمايي سحر ولدبيگي:
- مجرد 40 ساله (1393)
- شهر موشها 2 (1393)
- يک فراري از بگبو (1390)
- خاله سوسکه (1388)
- اگه مي توني منو بکش (1386)
- اگه مي‌توني منو بگير (1385)
- قلقلک (1384)
- ازدواج غيابي (1379)
ويديويي خانگي سحر ولدبيگي:
- دامادي به نام صفر (1389)
- رالي ايراني (1391)
- شوخي کردم مهران مديري (1392)
- سيگنال موجود است مهدي مظلومي (1394)
- عطسه مهران مديري (1394)
تله فيلم سحر ولدبيگي:
- من پليس نيستم (1390)
- چشماتو ببند (1389)
- کادوي در به در (1388)
- فرشته نزديک است (1388)
- سکه‌هاي شانس (1388)
- قاتلين پيرمرد (1387)
ساير آثار سحر ولد بيگي:
- هدف اصلي (سينمايي)
- ازدواج محرمانه
- اگه مي توني منو بکش (1386)
تصاوير عاشقانه سحر ولدبيگي و نيما فلاح
عکس هاي اينستاگرام سحر ولدبيگي و نيما فلاح
عکس هاي جديد سحر ولدبيگي و نيما فلاح
عکس هاي عاشقانه سحر ولد بيگي و همسرش
تصاوير سحر ولدبيگي و نيما فلاح
گردآوري: بخش بازيگران بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۵۳۲۴/بیوگرافی_سحر_ولدبیگی_همسر_نیما_فلاح را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: