Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:31:46 GMT

زنان نقش مهمی در جلوگیری از گسیختگی فرهنگی خانواده دارند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۷۸۱۵۴۲۱/زنان_نقش_مهمی_در_جلوگیری_از_گسیختگی_فرهنگی_خانواده_دارند

زنان نقش مهمی در جلوگیری از گسیختگی فرهنگی خانواده دارند

اراک- رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: زنان به واسطه دارا بودن جایگاه کلیدی در خانواده ها، در جلوگیری از گسیختگی فرهنگی خانواده نقش مهمی ایفا می کنند و این مهم بر جامعه نیز تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری استان مرکزی، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی با اشاره به فرارسیدن روز مادر، اظهار داشت: کمرنگ شدن برخی ارتباطات خانوادگی حاکی از این است که فرهنگ خانوادگی از هم گسیخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر حفظ ارزش های اجتماعی و فرهنگی جامعه و خانواده افزود: خانواده ها باید به اصالت های انسانی باز گردند، چرا که دین مبین اسلام به تمامی ابعاد و زوایای زندگی فردی، اجتماعی و... انسان توجه کرده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: مهمترین وجه تمایز که مقام بزرگی را به بانوان داده صبر، شکیبایی و استقامت است، بانوان در صبر در اطاعت خدا و صبر بر مصیبت پیشقدم هستند.

وی خاطرنشان ساخت: اوصاف خدا مطهر است و زن مظهر اوصاف خداست، بانوان امروز به واسطه اهمیت فوق العاده کانون توجه دشمن قرار دارند، آنان تخریب جامعه اسلامی را در تخریب شخصیت بانوان جامعه می دانند چراکه بر تاثیرگذاری مادر بر اعضای خانواده اشراف کامل دارند.

عبداللهی اضافه کرد: وظیفه مادری بسیار سنگین است و امروز که موضوع اشتغال زنان در کنار مادر بودن مطرح است، تلاش داریم با راه اندازی مهدکودک ها و ایجاد فضاهای مناسب برای کودکان کارکنان شاغل در دادگستری استان، این نگرانی را از بین ببریم تا بار سختی کار را برای بانوان شاغل تعدیل کرده و کاهش دهیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۵۴۲۱/زنان_نقش_مهمی_در_جلوگیری_از_گسیختگی_فرهنگی_خانواده_دارند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: