Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@17:56:03 GMT

یازدهمین سالگرد استاد اربابی با حضور قرآنیان برگزار شد+صوت و عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۸۱۵۴۴۵/یازدهمین_سالگرد_استاد_اربابی_با_حضور_قرآنیان_برگزار_شد_صوت_و_عکس

یازدهمین سالگرد استاد اربابی با حضور قرآنیان برگزار شد+صوت و عکس

به گزارش ایکنا؛ مراسم یازدهمین سالگرد درگذشت مرحوم ابوالشهید استاد علی اربابی،‌ قاری و مدرس قرآن همانند سنوات قبل  ۲۳ اسفند ماه پس از نماز مغرب و عشا در امامزادگان پنج تن لویزان تهران که جلسه آموزش قرآن حسن ربیعیان، قاری بین‌المللی کشورمان است برای عموم علاقه‌مندان برپا شد.

در این جلسه، محمد سلطانی، حمیدرضا احمدی وفا، ابوالفضل قدیانی از قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم گروه تواشیح نور و محمدرضا حاتمی و امیرحسین لندرانی  نیز به همخوانی آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

این مراسم قرار بود با اجرای منصور آقامحمدی، حافظ کل قرآن کریم و از مدیران قرآنی کشور، برگزار شود و با اصرار تهیه کننده شبکه قرآن، حسن ربیعیان، قاری بین‌المللی کشورمان به اجرای این برنامه پرداخت. در ادامه این مراسم منصور آقامحمدی دقایقی به بیان خاطراتی از استاد حاج علی اربابی پرداخت و گفت: از استاد اربابی صحبت کردن در محضر حاج حسن ربیعیان و فرزندش سخت است. استادی که بدون تعارف، معلم اخلاق بودند. روش و کردار و استقامت ایشان در اداره و رهبری جلسات قرآن بی بدیل بود.

آقامحمدی با بیان اینکه استاد اربابی در جلسات ماه رمضان با وجود پا دردشان تا نزدیک اذان صبح در جلسه می‌نشستند، گفت: استاد اربابی برای ارتش بسیار زحمت کشیدند. ما در سال 1385 سال پایانی عمر استاد، همراه با استاد علی اربابی و حاج حسن ربیعیان و سیدحسین موسوی بلده عزیز در کرمانشاه بودیم. یک محفلی در طاق بستان گرفته بودیم و استاد اربابی با اصرار ما به تلاوت آیاتی  از سوره اعلی به سبک استاد حصان پرداختند و این آخرین تلاوت استاد اربابی بود.

در پایان این مراسم که با جلسه ختم قرآن حسن ربیعیان همزمان شده بود، محمد بابایی از حافظان ممتاز و مدیران قرآنی کشور، دو صفحه پایانی قرآن کریم را به صورت ترتیل خواند. سپس مهمانان سر سفره احسان قرآن کریم پذیرایی شدند.  

در ادامه تلاوت های این مراسم ارائه می‌شود.

 حمیدرضا احمدی وفا

دانلود دریافت ابوالفضل قدیانی دانلود دریافت

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۵۴۴۵/یازدهمین_سالگرد_استاد_اربابی_با_حضور_قرآنیان_برگزار_شد_صوت_و_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: