Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:29:22 GMT

محمد امرایی به جمع شهدا پیوست

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۵۴۵۱/محمد_امرایی_به_جمع_شهدا_پیوست

محمد امرایی به جمع شهدا پیوست

شهید محمد امرایی حین ماموریت به شهادت رسید. ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ فرهنگی حماسه و پایداری نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، شهید محمد امرایی پاسدار هوافضای سپاه بود که حین ماموریت به شهادت رسید.

پیکر مطهر او صبح امروز شنبه چهارم فروردین ماه 97 وارد معراج شهدای تهران شد. مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید عصر امروز ساعت 16 در ستاد معراج شهدای مرکز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید فردا، پنجم فروردین ساعت 8:30 از درب منزل شهید واقع در مجیدیه شمالی، خیابان منصوری، خیابان شهید علی بخشی،پلاک 8 آغاز می شود.

همچنین مراسم یادبود شهید فردا، از ساعت5:30 تا 17 در مسجد امام علی واقع در مجیدیه شمالی،میدان سرباز برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

R1356/P1356/S4,38/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۵۴۵۱/محمد_امرایی_به_جمع_شهدا_پیوست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: