Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:17:43 GMT

بارش باران در مناطق مختلف استان اصفهان /جاری شدن روان‌آب در جاده نطنز و میمه

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۰۶۵۲/بارش_باران_در_مناطق_مختلف_استان_اصفهان_جاری_شدن_روان_آب_در_جاده_نطنز_و_میمه

بارش باران در مناطق مختلف استان اصفهان /جاری شدن روان‌آب در جاده نطنز و میمه

منصور شیشه‌فروش درگفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در باره بارش باران و وزش باد شدید در مناطق مختلف استان اصفهان اظهار داشت: همان طور که پیش‌بینی می‌شد و هواشناسی هم اعلام کرده بود امروز وزش باد در مناطق شمالی و شرقی استان و کاهش میدان دید و گرد و غبار را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گاهی سرعت باد در بعضی از مناطق به 70 تا 80 کیلومتر برساعت هم رسید که به ایجاد گرد و غبار، کاهش میدان دید و شکسته شدن بعضی از درختان در مناطق شرقی و شمالی استان از جمله اردستان منجر شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: بارش‌های پراکنده باران بیشتر در مناطق غرب و مرکز استان و شمال و اکثر مناطق استان به صورت رگبار و تگرگ گزارش شد و در بعضی از جاها از جمله جاده نطنز و میمه هم روان‌آب جاری شد و مورد خاصی از خسارت تاکنون نداشتیم.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: این بارش‌ها تا امشب ادامه دارد و پیش‌بینی هواشناسی هم وزش باد شدید، گرد و غبار در مناطق شرقی و شمالی و در مناطق غربی و مرکزی هم بارش باران بود.

وی با بیان این‌که اوضاع در کنترل است و عوامل راهداری در مناطق حضور دارند و مسیرها را کنترل می‌کنند، تصریح کرد: به شهرداری‌ها و بخش‌های مختلف از جمله اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که عواملشان در راه‌ها هستند اطلاعیه داده بودیم تا بازگشایی مسیرها را انجام دهند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در پایان تأکید کرد: مدیریت بحران شهرستان‌ها هم آمادگی کامل دارند و در حال حاضر شرایط در کنترل بوده و خسارتی هم گزارش نشده است؛ امید داریم بارندگی‌ها مؤثر باشد و بیشتر شیرینی بارندگی برای همه بماند.

 

انتهای پیام/م

 

جاری شدن روان‌آب در جاده نطنز و میمه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۰۶۵۲/بارش_باران_در_مناطق_مختلف_استان_اصفهان_جاری_شدن_روان_آب_در_جاده_نطنز_و_میمه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: