Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:22:42 GMT

زمین تأمین اجتماعی در یاسوج تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۶۱۳۵/زمین_تأمین_اجتماعی_در_یاسوج_تعیین_تکلیف_شود

زمین تأمین اجتماعی در یاسوج تعیین تکلیف شود

به گزارش ایرنا، عزیز فیلی روز دوشنبه در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در همین راستا نیز هفته آینده جمعی از مسئولان سازمان تأمین اجتماعی کشور و شرکت معین کوثر برای حضور در نشست بررسی و تعیین تکلیف نهایی این زمین به استان دعوت می شوند.
وی افزود: بسیاری از سرعت کاه ها در 17 شهر کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج مشکلاتی شامل نصب نبودن علائم هشداردهنده دارند و چندان استاندارد نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم استانداردسازی و نصب علائم هشداردهنده در سرعت کاه های شهرهای این استان تأکید کرد.
فیلی بیان کرد: مسئولان شهرداری یاسوج برای تعیین مشاور تهیه طرح جامع ترافیک این شهر 2 هفته فرصت دارند.
وی عنوان کرد: در غیر این صورت نیز تهیه طرح جامع ترافیک شهر یاسوج به دستگاه اجرایی دیگری واگذار می شود.
فرماندار بویراحمد نیز گفت: زمین سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد واقع در مرکز شهر یاسوج به دلیل تبدیل شدن به پارکینگ عمومی یک معضل اساسی است.
شاهرخ کناری اظهار داشت: به زودی نشستی در یاسوج با حضور مسئولان شهرداری این شهر، فرمانداری بویراحمد و سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برای بررسی وضعیت زمین، تصمیم گیری و تعیین تکلیف نهایی آن برگزار شود.
وی افزود: بسیاری از چراغ راهنماهای شهر یاسوج نواقصاتی از جمله خاموش بودن چراغ زرد و کوچک بودن زمان سنج دارند.
کناری بیان کرد: دریافت عوارض در ورودی آبشار شهر یاسوج از مردم و گردشگران باید ضابطه مندتر و مکانیزه شود.
وی عنوان کرد: سال گذشته سه میلیارد ریال توسط فرمانداری بویراحمد برای تهیه طرح جامع ترافیک یاسوج اختصاص یافت و به شهرداری این شهر پرداخت شد.
کناری ابراز داشت: طرح جامع ترافیک شهر یاسوج باید کاربردی و عملیاتی باشد و مشاور توانمند نیز برای تهیه آن انتخاب شود.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ترافیک شهر یاسوج یک معضل اساسی است و کاهش آن نیز جزو اولویت های اصلی اعضای شورای ترافیک استان خواهد بود.
سید حسین کاظمی اظهار داشت: کیفیت خط کشی خیابان های اصلی و فرعی 17 شهر کهگیلویه و بویراحمد به ویژه یاسوج برای دوام و ماندگاری بیشتر افزایش یابد.
وی افزود: چنین موضوع مهمی امسال با جدیت هر چه بیشتر در نشست های شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد پیگیری می شود.
زمین سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در مرکز شهر یاسوج 2 هکتار مساحت داشته و تیر 1395 برای اجرای یک طرح سرمایه گذاری به ارزش 2 هزار میلیارد ریال به شرکت معین کوثر کشور واگذار شد.
این طرح قرار بود در 6 طبقه و با زیربنای حدود 95 هزار مترمربع ساخته شود اما تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.
2 طبقه اول این طرح پارکینگ طبقاتی و چهار طبقه دیگر نیز شامل واحدهای تجاری، رستوران، قهوه خانه سنتی، پارک بازی کودک و فضاهای فرهنگی، ورزشی و خدماتی است.
بر اساس برآوردها این طرح در دوره ساخت افزون بر 600 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می کند.
7535/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۶۱۳۵/زمین_تأمین_اجتماعی_در_یاسوج_تعیین_تکلیف_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: