Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@19:06:09 GMT

آمادگی هیات فوتبال قم برای واگذاری رایگان تیم فوتسال قم به بخش خصوصی

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۲۲۷۵۸۱/آمادگی_هیات_فوتبال_قم_برای_واگذاری_رایگان_تیم_فوتسال_قم_به_بخش_خصوصی

آمادگی هیات فوتبال قم برای واگذاری رایگان تیم فوتسال قم به بخش خصوصی

کریم بهرامی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: تنها شرایط ما برای واگذاری این تیم، این است که از استان قم خارج نشود و از ظرفیت بازیکنان بومی به نحو مطلوب استفاده شود.
وی ادامه داد: امروز به اندازه کافی در استان قم بازیکن فوتسال داریم و اگر حامی مالی بخواهد از بازیکنان غیربومی استفاده کند ایراد ندارد ولی ظرفیت بومی ها را نادیده نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتسال هیات فوتبال قم بعد از حدود 15 سال حضور در لیگ برتر کشور، امسال به لیگ دسته یک سقوط کرد. سال گذشته نیز هیات فوتبال قم برای واگذاری این تیم به بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده بود که مورد استقبال واقع نشد.
وی در ادامه با اشاره به این که واگذاری تیم فوتبال صبای قم در اختیار هیات فوتبال نیست گفت: ما تنها در زمینه واگذاری مدیریت تیم صبا می توانیم تصمیم گیری کنیم و برای این کار، باید مدیریت کلان استان تصمیم گیری کند.
بهرامی اظهار داشت: به تازگی تیم فوتبال صبای قم به حامی مالی واگذار شده و هزینه های هتل و ایاب و ذهاب تیم را پرداخت می کنند و در صورتی که طرفین رضایت داشته باشند فصل آینده نیز قرارداد فی مابین تمدید خواهد شد.
تیم فوتبال صبای قم در سال جاری بعد از تعویض هفت سرمربی و 2 حامی مالی، به تازگی به فردی واگذار شده است. این تیم از گزینه های اصلی سقوط به لیگ دسته دوم است و با 12 امتیاز در رتبه هفدهم جدول هیجده تیمی لیگ دسته یک قرار دارد.
وی ادامه داد: تیم های پایه صبا مانند امید، جوانان و نوجوانان شامل این واگذاری ها نخواهد شد و حامی مالی تنها هزینه های تیم بزرگسالان صبای قم را پرداخت می کند.
تیم امید صبای قم از لیگ برتر در سال جاری به لیگ دسته یک سقوط کرد و سایر تیم های پایه این تیم نیز وضعیت مناسبی ندارند.
7401 / 1175
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۷۵۸۱/آمادگی_هیات_فوتبال_قم_برای_واگذاری_رایگان_تیم_فوتسال_قم_به_بخش_خصوصی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: