Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:04:02 GMT

اصفهان| ترویج گفتمان حمایت از کالای ایرانی اولویت بسیج دانشجویی است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۷۶۴۰/اصفهان_ترویج_گفتمان_حمایت_از_کالای_ایرانی_اولویت_بسیج_دانشجویی_است

اصفهان| ترویج گفتمان حمایت از کالای ایرانی اولویت بسیج دانشجویی است

مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: بسیج دانشجویی استان اصفهان به منظور گفتمان‌سازی و گسترش فرهنگ خرید کالای ایرانی برنامه‌های فرهنگی خود را با محوریت "حمایت از کالای ایرانی" اجرا می‌کند. ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ استانها اصفهان نظرات

محمد زمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهانبا اشاره به نام‌گذاری سال 1397 با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت: بسیج دانشجویی هر ساله با توجه به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری تلاش می‌کند برنامه‌های فرهنگی خود را در راستای عنوان سال قرار دهد و در سال‌های اخیر برنامه‌ها با محوریت موضوعات اقتصادی همچون اقتصاد مقاومتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تنوع برنامه‌های فرهنگی بسیج دانشجویی استان اصفهان در سطح دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان اصفهان عنوان کرد: بسیج دانشجویی استان اصفهان به منظور گفتمان‌سازی و گسترش فرهنگ خرید کالای ایرانی در میان قشر دانشجو، برنامه‌های فرهنگی خود را با محوریت «حمایت از کالای ایرانی» اجرا می‌کند تا خرید کالای ایرانی به فرهنگی غالب در میان دانشجویان تبدیل شود.

مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان بیان کرد: موضوع حمایت از کالای ایرانی در همه برنامه‌های بسیج دانشجویی از جمله برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری و ورزشی، برگزاری تریبون آزاد، کرسی آزاداندیشی، نشست‌های روشنگری، اردوهای راهیان نور و هیئت‌های مذهبی دانشجویی در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به نقش پویا و فعال دانشجویان در حال حاضر و نقش‌آفرینی این قشر در آینده کشور گفت: قشر دانشجو به واسطه اهمیت و تأثیرگذاری می‌تواند در چگونگی آینده کشور مؤثر باشد؛ اگر فرهنگ حمایت از کالای ایرانی در این قشر ترویج یابد، می‌توان شاهد تأثیرپذیری خانواده‌ها، دوستان و فامیل و غیره به واسطه رفتار دانشجویان بود.

زمانی با اشاره به فعالیت 34 دفتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های استان تصریح کرد: هر ساله به منظور گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای دانشجو، یادواره‌های مختلفی در دانشگاه‌های سراسر استان برگزار می‌شود که امسال در نظر داریم برای شهرستان‌هایی که تاکنون یادواره شهدای دانشجو برگزار نکرده‌اند یادواره برگزار کنیم.

انتهای پیام/ح

R41346/P1357/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۷۶۴۰/اصفهان_ترویج_گفتمان_حمایت_از_کالای_ایرانی_اولویت_بسیج_دانشجویی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: