Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:00:15 GMT

کرمان| رئیس کمیسیون آموزش مجلس با خانواده شهید مدافع حرم دیدار کرد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۹۱۰۸/کرمان_رئیس_کمیسیون_آموزش_مجلس_با_خانواده_شهید_مدافع_حرم_دیدار_کرد_تصاویر

کرمان| رئیس کمیسیون آموزش مجلس با خانواده شهید مدافع حرم دیدار کرد + تصاویر

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید "غلامرضا لنگری‌زاده" از شهدای مدافع حرم استان کرمان دیدار کرد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی زاهدی امروز با حضور در منزل شهید غلامرضا لنگری‌زاده از شهدای مدافع حرم کرمان با خانواده این شهید دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز وی را در این دیدار همراهی کرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌ داشت: شهدای مدافع حرم در ایجاد امنیت فعلی کشور نقش بسیار مهمی داشتند و آنچه امروز عزت و افتخار داریم مرهون خون این شهیدان است.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده‌های شهدا بسیار لازم است و خانواده‌های شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند افزود: باید یکی از برنامه‌های ما در ایام نوروز دیدار نوروزی با خانواده‌های شهدا باشد.

به گزارش تسنیم پیکر مطهر شهید غلامرضا لنگری‌زاده در تاریخ 5 بهمن ماه 96 در سوریه به شهادت رسید که با تشییع باشکوه مردم کرمان در گلزار شهدای این شهر تدفین شد.

انتهای پیام/ح

R7860/P1357/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۹۱۰۸/کرمان_رئیس_کمیسیون_آموزش_مجلس_با_خانواده_شهید_مدافع_حرم_دیدار_کرد_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: