Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@02:56:06 GMT

تکنیک های ساده برای نگهدای از کابینت های آشپزخانه

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۲۳۰۵۴۶/تکنیک_های_ساده_برای_نگهدای_از_کابینت_های_آشپزخانه

تکنیک های ساده برای نگهدای از کابینت های آشپزخانه

رکنا: نحوه آسان و صحیح نگهداری از کابینت های آشپزخانه در این مطلب معرفی شده است.

1) در آپارتمان‌های جدید امروزی که اپن هستند و کابینت‌ها از پذیرایی و اتاق‌های دیگر به راحتی دیده می‌شوند توجه به چیدمان و زیبایی کابینت‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. توجه به چیدمان کابینت کمک می‌کند که خانه و آشپزخانه‌تان تمیز و مرتب باشد…

۲) گاهی وقت‌ها مجبور می‌شوید برای برداشتن یک وسیله تمام وسایل را به هم بریزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است لوازم و وسایلی را که کمتر از آنها استفاده می‌کنید در طبقات بالاتر و قسمت‌های عقبی کابینت قرار دهید و وسایلی را که در طول روز چند بار از آنها استفاده می‌کنید در قسمت‌های جلویی قرار دهید.

۳) معمولا سایه کابینت‌ها روی میزها و سایه هود روی اجاق گاز می‌افتد و موجب می‌شود نور کافی برای انجام کارهای پخت و پز وجود نداشته باشد. توصیه می‌شود در آشپزخانه علاوه بر نور عمومی‌از نور موضعی هم استفاده کنید تا هنگام کار نور کافی و دید بهتری داشته باشید.

۴) برای صرفه‌جویی در فضا قابلمه‌های کوچک‌تر را در قابلمه‌های بزرگ‌تر قرار دهید. می‌توانید قابلمه‌ها و لوازمی‌که زیاد به آنها احتیاج پیدا می‌کنید در کابینت‌ها و قفسه‌های قابل حمل قرار دهید تا مجبور نشوید دایم در کابینت‌ها را باز و بسته کنید و دسترسی راحت‌تری به وسایل داشته باشید.

۵) قرار دادن لوازم و وسایل برقی که به ندرت مورد استفاده قرار می‌گیرند روی کابینت و میز آشپزخانه فضای زیادی می‌گیرند که برداشتن و قرار دادن آنها در کابینت فضای زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد.

۶) رنگ‌های قرمز و نارنجی به رنگ‌های مهیج و اشتها آور معروف‌اند و می‌توانید در دکوراسیون آشپزخانه و انتخاب رنگ کابینت از آنها استفاده کنید.

۷) نصب پوستر و عکس‌های زیبا از میوه‌ها و سبزی‌ها در آشپزخانه شما را به تغذیه سالم تشویق می‌کند و در رفتارهای غذایی سالم نقش دارد. داخل یا روی در کابینت‌هایی که زیاد آنها را باز و بسته می‌کنید از این تصاویر استفاده کنید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۰۵۴۶/تکنیک_های_ساده_برای_نگهدای_از_کابینت_های_آشپزخانه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: