Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@04:53:31 GMT

صحبت‌های سوزناک خانواده قربانیان درود/ انزجار مردم از آشوبگران + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۲۳۰۷۷۱/صحبت_های_سوزناک_خانواده_قربانیان_درود_انزجار_مردم_از_آشوبگران_فیلم

صحبت‌های سوزناک خانواده قربانیان درود/ انزجار مردم از آشوبگران + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ اغتشاش‌گران  در پوشش معترضان به گرانی وضعیت معیشتی اقدام به تخریب اموال عمومی و همچنین ضرب‌وجرح و البته قتل تعدادی از هم‌وطنانمان در شهرستان درود کرده‌اند، اقداماتی که باعث خروش مردم و واکنش‌های آنان نسبت به این افراد شده است.

 گفتنی است آمریکا و رژیم صهیونیستی هم چراغ سبز به این فتنه گران نشان داده و  به شدت از اغتشاش گران حمایت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

اغتشاش گرانی که قاتل هستند + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۰۷۷۱/صحبت_های_سوزناک_خانواده_قربانیان_درود_انزجار_مردم_از_آشوبگران_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: